BETA ALP 4.0

Alp X to model bez precedensu dla Beta. Przyjmuje koncepcję ALP, przybliżając ją do bardziej nowoczesnych gustów tych, którzy odkryli na nowo świat scramblerów.

Alp X dzieli się swoimi podstawowymi komponentami z Alp 4.0, ale zmienia swoją charakterystykę na rzecz segmentu Modern Classic poprzez dodanie specyficznych cech motocykla drogowego, takich jak koła o średnicy 17″ i 19″ z oponami bardziej przeznaczonymi do jazdy po drogach, oraz bardziej zwężone plastikowe osłony, podkreślone przez okrągły reflektor.

Alp X prezentuje zupełnie inny wygląd, stając się idealnym motocyklem do podróży miejskich i długodystansowych, zachowując jednocześnie gotowość do pokonywania drobnych dróg w terenie. Alp X – podobnie jak Alp 4.0 – umożliwia wygodne przewożenie pasażera, dzięki obszernej siedzisku i wygodnym uchwytom dla pasażera. Alp X to motocykl użytkowy par excellence.

Alp 4.0 i Alp X dzielą tę samą bazę techniczną – przyjrzyjmy się im bliżej:

CENA: 296.684 PLN

RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN

SILNIK

Nowe modele Alp 4.0 i Alp X są wyposażone w silnik o pojemności 350 cm³ opracowany we współpracy między technikami Betamotor a Tayo Motorcycles. Opracowany specjalnie na potrzeby tego projektu, nowa jednostka napędowa z wtryskiem elektronicznym jest w stanie dostarczyć nawet do 35 KM mocy przy 9500 obr./min. Aby wykorzystać pełny potencjał i całą dostępną moc, silnik został wyposażony w 6-biegową skrzynię biegów, oferującą maksymalną prędkość powyżej 130 km/h. Dzięki zmniejszonemu zużyciu paliwa i zbiornikowi paliwa o pojemności 11 litrów, z rezerwą 2,3 litra, nowa ALP oferuje imponujący zasięg, który pozwala na pokonywanie nawet długich tras w terenie, z dala od stacji benzynowych. Silniki obu modeli różnią się swoim mapowaniem, zaprojektowanym w celu zapewnienia najwyższych możliwych poziomów wydajności dla obu modeli.

RAMA I ZAWIESZENIE

Rama: rama nowych motocykli ALP to stalowy obwód z silnikiem zawieszonym pod nią, wykończony na czarno. Zapewnia to jednoczesną siłę i sterowność dla motocykla, dzięki wymiarom ramy opracowanym przez techników Betamotor, pozwalając na idealną synergę z zawieszeniem.

Zawieszenie: zarówno przednia widelec, jak i tylny mono-amortyzator są ustawione tak, aby zapewnić jak największą frajdę podczas jazdy, zachowując jednocześnie skupienie na wygodzie i komforcie w siodle.
Wysokość siodła: Wysokość siedziska wynosi 865 mm dla Alp 4.0 i 855 mm dla Alp X, gwarantując dobrą styczność z ziemią dla obu modeli, wzmacniając poczucie bezpieczeństwa w siodle zarówno na drodze, jak i w terenie, nawet dla mniej doświadczonych kierowców. Siedzenie jest niezwykle wygodne zarówno dla kierowcy, jak i pasażera.

HAMULCE

oba modele są wyposażone w tarcze o średnicy 290 mm z przodu i 220 mm z tyłu, z cylinderkiem hamulcowym i zaciskami Nissin zapewniającymi moc hamowania i modulację we wszystkich warunkach. Wyposażenie standardowe obejmuje także system ABS BOSCH. Ten system wsparcia kierowcy ma na celu zapewnienie najwyższych poziomów bezpieczeństwa i może być wyłączony w trybie Offroad, ale jest automatycznie ponownie włączany za każdym razem, gdy motocykl zostanie ponownie uruchomiony, aby uniknąć zagrożenia zapomnienia o jego ponownym aktywowaniu.

Włączenie ABS można wygodnie sprawdzić za pomocą wskaźnika na tablicy instrumentów LCD, który zawiera również informacje na temat poziomu paliwa, zasięgu i zaangażowanego biegu, a także tradycyjne informacje, takie jak wskazówka prędkościomierza, obrotomierz i licznik częściowy i całkowity, wszystko w nowoczesnej i łatwej do odczytania grafice.
Wśród głównych różnic i cech szczególnych, które wyróżniają Alp 4.0 i Alp X:
Alp 4.0 jest wyposażona w koła o średnicy 18″ i 21″ oraz opony zaprojektowane bardziej do jazdy w terenie; Alp X natomiast posiada koła o średnicy 17″ i 19″, ponownie na szprychach, ale z oponami bardziej przystosowanymi do jazdy po drogach, choć zachowują profil, który zapewni nadal dobrą jazdę w terenie.

ESTETYKA

Jeśli chodzi o estetykę, oba modele różnią się formą i wykończeniem swoich nadwozi, przy czym Alp X posiada bardziej zwężone plastikowe osłony podkreślające jego styl Modern Classic, podczas gdy osłony Alp 4.0 owijają się bardziej. Linie Alp X idealnie łączą się z nowoczesnym, okrągłym reflektorem LED, podczas gdy w wersji 4.0 oświetlenie zapewnia reflektor o bardziej kwadratowym wyglądzie, nadal wyposażony w technologię oświetlenia LED. Wspólną cechą estetyki jest nowy niski uchwyt na numer rejestracyjny, który nie jest połączony z owiewką tylną, ale umieszczony bezpośrednio na tylnym kole dla bardziej nowoczesnego, miejskiego stylu. Zakres akcesoriów dla nowej generacji ALP obejmuje osłony dłoni, sakwy boczne i kufer.

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNOCYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, DWUCYLINDROWY

WAŁEK ROZRZĄDU
ŚREDNICA
84,5 mm

SKOK
62,0 mm

POJEMNOŚĆ
348cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
12,3:1

PRZEPUSTNICA
ø44 mm

ZASILANIE
Elldor ELEKTRONICZNY

ROZRUSZNIK
ELEKTRYCZNY

SMAROWANIE
WYMUSZONY POMPĄ

ZAWORY
4

ZAPŁON
ELEKTRONICZNY

ŚWIECA
NGK LDK8RTAIP

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
6-CIO BIEGOWA

NAPĘD OSTATECZNY
14/44

OLEJ SILNIKOWY
Sae 5W/40 (1.800cc)

SPALANIE L/100km
3,51

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
83

RAMA
STALOWY OBWÓD Z ZAWIESZONYM SILNIKIEM

ROZSTAW OSI
1440 mm

DŁUGOŚĆ
2200 mm

SZEROKOŚĆ
820 mm

WYSOKOŚĆ
1220 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
865 mm

PRZEŚWIT
270 mm

TRANSPORT NA TERERNIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY