CENA: 296.684 PLN
RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN
SILNIK
RAMA I ZAWIESZENIE
HAMULCE
ESTETYKA
SPECYFIKACJA
TYP SILNIKA
JEDNOCYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, DWUCYLINDROWY
WAŁEK ROZRZĄDU
ŚREDNICA
84,5 mm
SKOK
62,0 mm
POJEMNOŚĆ
348cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
12,3:1
PRZEPUSTNICA
ø44 mm
ZASILANIE
Elldor ELEKTRONICZNY
ROZRUSZNIK
ELEKTRYCZNY
SMAROWANIE
WYMUSZONY POMPĄ
ZAWORY
4
ZAPŁON
ELEKTRONICZNY
ŚWIECA
NGK LDK8RTAIP
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
6-CIO BIEGOWA
NAPĘD OSTATECZNY
14/42
OLEJ SILNIKOWY
Sae 5W/40 (1.800cc)
SPALANIE L/100km
3,51
RAMA
STALOWY OBWÓD Z ZAWIESZONYM SILNIKIEM
ROZSTAW OSI
1440 mm
DŁUGOŚĆ
2200 mm
SZEROKOŚĆ
820 mm
WYSOKOŚĆ
1190 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
855 mm
PRZEŚWIT
260 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK
360 mm
WAGA NA SUCHO
142 kg (PRZÓD 67,5 kg TYŁ 73,5 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
11,0 l.
REZERWA
2,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI ø43 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
86 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
185 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO
195 mm
PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø290 mm
TYLNY HAMULEC
TARCZA ø220 mm
PRZEDNIA FELGA
2,50 x19″
TYLNA FELGA
3,50 x 17″
PRZEDNIA OPONA
100/90 – 19
TYLNA OPONA
140/80 – 17IN Co2 [g/km]
TRANSPORT NA TERERNIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY