Beta wprowadza nowy model EVO My 25, kontynuując rozwój, który uczynił linię EVO najlepiej sprzedającym się modelem trialowym na świecie. Inżynierowie Beta kontynuowali prace nad rozwojem gamy EVO na rok 2025, wprowadzając zupełnie nowy pakiet zawieszenia, który poprawia ogólną równowagę i właściwości jezdne.
Gama EVO jest jedną z najbardziej rozbudowanych, oferując aż sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i spełnia potrzeby wszystkich motocyklistów. Dowodem na to jest znaczna obecność modeli EVO w paddockach różnych form wyścigów.
EVO 125 2T
Najmniejszy homologowany model z gamy. Lekki i zwinny, idealny dla młodych motocyklistów, którzy przechodzą z niższych klas do poważniejszych zawodów. Standardowy motocykl w swojej klasie, oferujący wystarczające osiągi, by pokonać każdą przeszkodę w bezpieczny sposób, a jednocześnie pozostając łatwym w obsłudze i dającym frajdę z jazdy.
Nowe cechy dla całej gamy:
Zawieszenie
Widelec EVO MY 2025 zyskał nowy wygląd, z rurami o średnicy 39 mm (1 mm większymi niż w poprzednim modelu). Wyprodukowany przez Ollé, nowy widelec zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, poprawiając precyzję i łatwość jazdy. Działa asymetrycznie – prawa golenica zawiera sprężynę, która pozwala widelcowi szybciej reagować na przeszkody, a jej naprężenie można dostosować do potrzeb motocyklisty. Lewa golenica zawiera nowy wewnętrzny kartridż, który jest o 2 mm większy niż w poprzednim modelu. System ten również można dostosować do regulacji przepływu oleju. Nowe zawieszenie pozwala motocyklistom na precyzyjne dostrojenie widelca przedniego w zależności od warunków jazdy.
Tylne amortyzatory także są nowe, również od Ollé, z korpusem w całości wykonanym z aluminium, co zmniejsza wagę. Nowy amortyzator posiada tłok o średnicy 36 mm, pochodzący z modelu Evo Factory, również wykonany z anodowanego aluminium, zapewniającego płynność i trwałość. Zarówno widelec, jak i amortyzator są w pełni regulowane pod względem hydrauliki i sprężystości, co pozwala na precyzyjne dopasowanie do preferencji kierowcy.
Grafika
Nowe grafiki dla modelu 2025 poprawiają ogólny wygląd motocykla, wykorzystując kombinację czerwieni i szarości, które nadają pojazdowi wyrazistą osobowość. Starannie użyte elementy z czerwonego plastiku podkreślają objętość motocykla i jego estetykę.
Klucz elektroniczny
Klucz składa się z dwóch części: jedna pozostaje przymocowana do kierownicy motocykla, a druga jest magnetyczna (nosi się ją na nadgarstku na sznurku). W przypadku rozłączenia klucz działa jako wyłącznik zapłonu („Kill-Switch”). Nowa funkcja antykradzieżowa uniemożliwia uruchomienie motocykla po rozłączeniu, dzięki unikalnemu kodowaniu, które łączy klucz z motocyklem.
SPECYFIKACJA
TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, INDUKCJA LAMELOWA W SKRZYNI KORBOWEJ
ŚREDNICA
54,0 mm
SKOK
54,5 mm
POJEMNOŚĆ
124,8cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
15,9:1
ZAPŁON ELEKTRONICZNY
Hidria 12V – 110W
ŚWIECA
NGK GR7CI8
SMAROWANIE
MIESZANIE Z PALIWEM 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)
ZASILANIE
Z GAŹNIKIEM
GAŹNIK
Keihin PWK ø 28mm
Spark advance
ZMIENNY
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE with cush-drive rubber
PRZEKŁADNIA PIERWOTNA
Z. 20/71
SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWY
NAPĘD WTÓRNY
ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/30 (550 cc)
SPALANIE L/100km
2,6
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
60
RAMA
BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA
ROZSTAW OSI
1305 mm
DŁUGOŚĆ
1990 mm
SZEROKOŚĆ
850 mm
WYSOKOŚĆ
1115 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
660 mm
PRZEŚWIT
310 mm
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK
348 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
2,8 l.
REZERWA
0,5 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
600 cc
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNY HONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
62 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
165 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO
180 mm
PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC
TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 32 SZPRYCH
TYLNIA FELGA
18 x 2,15 – 32 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA
2,75 – 21
TYLNA OPONA
4.00 R 18
TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY