BETA EVO 2T 125 MY 25

Beta wprowadza nowy model EVO My 25, kontynuując rozwój, który uczynił linię EVO najlepiej sprzedającym się modelem trialowym na świecie. Inżynierowie Beta kontynuowali prace nad rozwojem gamy EVO na rok 2025, wprowadzając zupełnie nowy pakiet zawieszenia, który poprawia ogólną równowagę i właściwości jezdne.

Gama EVO jest jedną z najbardziej rozbudowanych, oferując aż sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i spełnia potrzeby wszystkich motocyklistów. Dowodem na to jest znaczna obecność modeli EVO w paddockach różnych form wyścigów.

 EVO 125 2T
Najmniejszy homologowany model z gamy. Lekki i zwinny, idealny dla młodych motocyklistów, którzy przechodzą z niższych klas do poważniejszych zawodów. Standardowy motocykl w swojej klasie, oferujący wystarczające osiągi, by pokonać każdą przeszkodę w bezpieczny sposób, a jednocześnie pozostając łatwym w obsłudze i dającym frajdę z jazdy.

Nowe cechy dla całej gamy:

Zawieszenie

Widelec EVO MY 2025 zyskał nowy wygląd, z rurami o średnicy 39 mm (1 mm większymi niż w poprzednim modelu). Wyprodukowany przez Ollé, nowy widelec zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, poprawiając precyzję i łatwość jazdy. Działa asymetrycznie – prawa golenica zawiera sprężynę, która pozwala widelcowi szybciej reagować na przeszkody, a jej naprężenie można dostosować do potrzeb motocyklisty. Lewa golenica zawiera nowy wewnętrzny kartridż, który jest o 2 mm większy niż w poprzednim modelu. System ten również można dostosować do regulacji przepływu oleju. Nowe zawieszenie pozwala motocyklistom na precyzyjne dostrojenie widelca przedniego w zależności od warunków jazdy.

Tylne amortyzatory także są nowe, również od Ollé, z korpusem w całości wykonanym z aluminium, co zmniejsza wagę. Nowy amortyzator posiada tłok o średnicy 36 mm, pochodzący z modelu Evo Factory, również wykonany z anodowanego aluminium, zapewniającego płynność i trwałość. Zarówno widelec, jak i amortyzator są w pełni regulowane pod względem hydrauliki i sprężystości, co pozwala na precyzyjne dopasowanie do preferencji kierowcy.

Grafika

Nowe grafiki dla modelu 2025 poprawiają ogólny wygląd motocykla, wykorzystując kombinację czerwieni i szarości, które nadają pojazdowi wyrazistą osobowość. Starannie użyte elementy z czerwonego plastiku podkreślają objętość motocykla i jego estetykę.

Klucz elektroniczny

Klucz składa się z dwóch części: jedna pozostaje przymocowana do kierownicy motocykla, a druga jest magnetyczna (nosi się ją na nadgarstku na sznurku). W przypadku rozłączenia klucz działa jako wyłącznik zapłonu („Kill-Switch”). Nowa funkcja antykradzieżowa uniemożliwia uruchomienie motocykla po rozłączeniu, dzięki unikalnemu kodowaniu, które łączy klucz z motocyklem.

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, INDUKCJA LAMELOWA W SKRZYNI KORBOWEJ

ŚREDNICA
54,0 mm

SKOK
54,5 mm

POJEMNOŚĆ
124,8cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
15,9:1

ZAPŁON ELEKTRONICZNY
Hidria 12V – 110W

ŚWIECA
NGK GR7CI8

SMAROWANIE
MIESZANIE Z PALIWEM 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)

ZASILANIE
Z GAŹNIKIEM

GAŹNIK
Keihin PWK ø 28mm

Spark advance
ZMIENNY

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE with cush-drive rubber

PRZEKŁADNIA PIERWOTNA
Z. 20/71

SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWY

NAPĘD WTÓRNY
ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/30 (550 cc)

SPALANIE L/100km
2,6

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
60

RAMA
BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA

ROZSTAW OSI
1305 mm

DŁUGOŚĆ
1990 mm

SZEROKOŚĆ
850 mm

WYSOKOŚĆ
1115 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
660 mm

PRZEŚWIT
310 mm

PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK
348 mm

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
2,8 l.

REZERWA
0,5 l.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
600 cc

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm

TYLNE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNY HONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
62 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
165 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO
180 mm

PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC
TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 32 SZPRYCH

TYLNIA FELGA
18 x 2,15 – 32 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA
2,75 – 21

TYLNA OPONA
4.00 R 18

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY