BETA EVO 2T 300 SS

Seria EVO jest jedną z najbardziej rozbudowanych, oferując sześć różnych modeli, z których każdy ma unikalny charakter i jest w stanie sprostać potrzebom każdego motocyklisty. Świadczy o tym duża obecność modeli EVO na torach wyścigowych w różnych formach rywalizacji.

EVO 300 2STR SS
Model SS (Super Smooth) jest najbardziej uniwersalnym w całej gamie 2-suwowej. Motocykl oferuje frajdę z jazdy dzięki największemu silnikowi Beta – jednostce 300 cm³ – z łagodniejszym oddawaniem mocy przy niskich i średnich prędkościach obrotowych niż w standardowej wersji. Dzięki temu oraz kilku drobnym modyfikacjom, model ten jest bardziej przyjazny i łatwiejszy w obsłudze dla mniej doświadczonych motocyklistów.

Nowe funkcje w całej gamie:
– Zawieszenie: Widelec EVO MY 2025 ma nowe rurki Ø39 mm, o 1 mm większe niż poprzedni model. Produkowany przez firmę Ollé, nowy widelec zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, poprawiając precyzję i łatwość prowadzenia motocykla.

Zawieszenie jest asymetryczne – prawa część zawiera sprężynę, która pozwala widelcowi szybciej reagować na przeszkody, natomiast lewa część zawiera nowy wkład, który można regulować, aby dostosować przepływ oleju. Zmiana miała na celu zwiększenie sztywności widelca przy jednoczesnym zmniejszeniu jego wagi.

– Tylni amortyzator: Nowy amortyzator, również od Ollé, ma korpus w całości wykonany z aluminium, aby zmniejszyć wagę. Tłok o średnicy Ø36 mm pochodzi z modelu Evo Factory. Amortyzator można w pełni regulować w zakresie wstępnego napięcia oraz hydrauliki, co pozwala na dostosowanie do warunków jazdy.

Nowe zawieszenie zapewnia bardziej progresywną reakcję motocykla na kompresję oraz lepsze zarządzanie odbiciem, co ułatwia „pływanie” między skałami i pochłanianie większych uderzeń, np. podczas lądowania po skokach na dużych przeszkodach.

Grafika:
Nowa grafika dla modelu 2025 podkreśla wygląd motocykla, wykorzystując nowe połączenie czerwieni i szarości, które nadają motocyklowi wyjątkową osobowość. Czerwone elementy plastikowe uwydatniają objętość motocykla i dodają mu estetyki.

Klucz elektroniczny:
Nowy klucz składa się z dwóch części: jedna jest zamocowana na kierownicy, a druga jest magnetyczna i noszona na nadgarstku motocyklisty. Gdy części się rozłączą, aktywuje się mechanizm działający jak „Kill-Switch”. Nowy klucz ma także funkcję antykradzieżową, zapobiegając uruchomieniu motocykla, gdy klucz jest odłączony.

Dodatkowe ulepszenia:
– Kratka chłodnicy: Zoptymalizowany przepływ powietrza i zwiększona ochrona przed uszkodzeniami.
– Osłona zbiornika paliwa: Nowy kształt zakrywa przewody, co nadaje bardziej uporządkowany wygląd.

Silnik dwusuwowy 250/300:
– Wał korbowy i korbowód: Zmniejszony rozstaw osi dla płynniejszego oddawania mocy.
– Cylinder i głowica: Zoptymalizowane w celu zwiększenia momentu obrotowego przy niskich obrotach.
– Mapa silnika: Dostosowana, aby maksymalnie wykorzystać moc i kontrolę silnika.
– Kolektor wydechowy: Ochrona kolektora przed przegrzaniem i uszkodzeniami.

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, INDUKCJA LAMELOWA W SKRZYNI KORBOWEJ

ŚREDNICA
79,0 mm

SKOK
60,5 mm

POJEMNOŚĆ
296,5cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
9,6:1

ZAPŁON ELEKTRONICZNY
Hidria 12V – 110W

ŚWIECA
NGK GR7CI8

SMAROWANIE
MIESZANIE Z PALIWEM 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)

ZASILANIE
Z GAŹNIKIEM

GAŹNIK
Keihin PWK ø 28mm

Spark advance
ZMIENNY

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE with cush-drive rubber

PRZEKŁADNIA PIERWOTNA
Z. 22/69

SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA

NAPĘD WTÓRNY
ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/30 (550 cc)

SPALANIE L/100km
2,8

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
66

RAMA
BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA

ROZSTAW OSI
1305 mm

DŁUGOŚĆ
1990 mm

SZEROKOŚĆ
850 mm

WYSOKOŚĆ
1115 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
660 mm

PRZEŚWIT
310 mm

PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK
348 mm

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
2,8 l.

REZERWA
0,5 l.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
600 cc

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm

TYLNE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNY HONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
62 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
165 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO
180 mm

PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC
TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 32 SZPRYCH

TYLNIA FELGA
18 x 2,15 – 32 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA
2,75 – 21

TYLNA OPONA
4.00 R 18

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY