BETA EVO 2T 300 MY 25

Gama EVO jest jedną z najbardziej rozbudowanych, oferując aż sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i spełnia potrzeby wszystkich motocyklistów. Dowodem na to jest znaczna obecność modeli EVO w paddockach różnych form wyścigów.

EVO 300 2T
Model 300 2T to topowy model z rodziny Evo. Przeznaczony dla miłośników dużych silników o imponującym momencie obrotowym w całym zakresie obrotów. To idealna baza do startów nawet na poziomie profesjonalnym. Rama i silnik zostały zaprojektowane, aby maksymalizować zdolności motocykla do pokonywania najtrudniejszych przeszkód i najbardziej technicznych prób. To idealne rozwiązanie dla ekspertów, szukających motocykla z najwyższą wydajnością, ale jednocześnie intuicyjnego i łatwego w obsłudze od momentu zajęcia miejsca w siodle.

Nowe cechy dla całej gamy:

Zawieszenie:
Widelec EVO MY 2025 zyskał nowy wygląd, z rurami o średnicy 39 mm (1 mm większymi niż w poprzednim modelu). Wyprodukowany przez Ollé, nowy widelec zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, poprawiając precyzję i łatwość jazdy. Działa asymetrycznie – prawa golenica zawiera sprężynę, która pozwala widelcowi szybciej reagować na przeszkody, a jej naprężenie można dostosować do potrzeb motocyklisty. Lewa golenica zawiera nowy wewnętrzny kartridż, który jest o 2 mm większy niż w poprzednim modelu. System ten również można dostosować do regulacji przepływu oleju. Nowe zawieszenie pozwala motocyklistom na precyzyjne dostrojenie widelca przedniego w zależności od warunków jazdy.

Tylne amortyzatory także są nowe, również od Ollé, z korpusem w całości wykonanym z aluminium, co zmniejsza wagę. Nowy amortyzator posiada tłok o średnicy 36 mm, pochodzący z modelu Evo Factory, również wykonany z anodowanego aluminium, zapewniającego płynność i trwałość. Zarówno widelec, jak i amortyzator są w pełni regulowane pod względem hydrauliki i sprężystości, co pozwala na precyzyjne dopasowanie do preferencji kierowcy.

Grafika:
Nowe grafiki dla modelu 2025 poprawiają ogólny wygląd motocykla, wykorzystując kombinację czerwieni i szarości, które nadają pojazdowi wyrazistą osobowość. Starannie użyte elementy z czerwonego plastiku podkreślają objętość motocykla i jego estetykę.

Klucz elektroniczny:
Klucz składa się z dwóch części: jedna pozostaje przymocowana do kierownicy motocykla, a druga jest magnetyczna (nosi się ją na nadgarstku na sznurku). W przypadku rozłączenia klucz działa jako wyłącznik zapłonu („Kill-Switch”). Nowa funkcja antykradzieżowa uniemożliwia uruchomienie motocykla po rozłączeniu, dzięki unikalnemu kodowaniu, które łączy klucz z motocyklem.

Silnik dwusuwowy – 250/300
– Wał korbowy i korbowód: Zredukowane odległości międzyosiowe dla bardziej płynnego dostarczania mocy i lepszej dynamiki pojazdu.
– Cylinder i głowica: Ulepszona komora spalania zapewnia większy moment obrotowy przy niskich obrotach, zachowując wydajność silnika przy wyższych prędkościach.
– Mapa silnika: Zoptymalizowana mapa, aby jak najlepiej wykorzystać moc silnika.
– Kolektor wydechowy: Nowa osłona kolektora zapobiega przegrzewaniu i chroni przed uszkodzeniami.

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, INDUKCJA LAMELOWA W SKRZYNI KORBOWEJ

ŚREDNICA
79,0 mm

SKOK
60,5 mm

POJEMNOŚĆ
296,5cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
10,6:1

ZAPŁON ELEKTRONICZNY
Hidria 12V – 110W

ŚWIECA
NGK GR7CI8

SMAROWANIE
MIESZANIE Z PALIWEM 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)

ZASILANIE
Z GAŹNIKIEM

GAŹNIK
Keihin PWK ø 28mm

Spark advance
ZMIENNY

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE with cush-drive rubber

PRZEKŁADNIA PIERWOTNIA
Z. 22/69

SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWY

NAPĘD WTÓRNY
ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/30 (550 cc)

SPALANIE L/100km
2,8

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
66

RAMA
BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA

ROZSTAW OSI
1305 mm

DŁUGOŚĆ
1990 mm

SZEROKOŚĆ
850 mm

WYSOKOŚĆ
1115 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
660 mm

PRZEŚWIT
310 mm

PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK
348 mm

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
2,8 l.

REZERWA
0,5 l.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
600 cc

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm

TYLNE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNY HONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
62 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
165 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO
180 mm

PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC
TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 32 SZPRYCH

TYLNIA FELGA
18 x 2,15 – 32 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA
2,75 – 21

TYLNA OPONA
4.00 R 18

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY