BETA EVO 4T 300

Gama EVO 2025 obejmuje sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i jest w stanie zaspokoić potrzeby różnych motocyklistów. Zróżnicowanie modeli EVO podkreśla ich szerokie zastosowanie w zawodach, co dowodzi ich wszechstronności i popularności.

EVO 300
Model czterosuwowy o pojemności 300 cm³ oferuje idealną równowagę między osiągami, momentem obrotowym a wszechstronnością. W przeciwieństwie do dwusuwowych odpowiedników, ten silnik zapewnia płynną, progresywną moc oraz duży moment obrotowy, co czyni go doskonałym wyborem dla amatorów oraz tych, którzy szukają motocykla do mniej wymagających konkurencji, takich jak wspinaczka motocyklowa na trudnym terenie.

Nowe funkcje dla całej gamy:

Zawieszenie:
Nowy widelec EVO MY 25, z rurami o średnicy Ø38 mm (o 1 mm większymi niż w poprzednim modelu), produkowany przez Ollé, zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, co poprawia precyzję i łatwość prowadzenia. Widelec działa asymetrycznie – sprężyna znajduje się w prawym goleniu, co umożliwia szybsze reakcje na przeszkody, a w lewym goleniu znajduje się nowy wkład wewnętrzny, który kontroluje przepływ oleju. Oba golenie są regulowane, co pozwala na dostosowanie zawieszenia do warunków jazdy. Nowy projekt zwiększa sztywność, jednocześnie zmniejszając wagę dzięki cieńszym rurkom stalowym. Zwiększona objętość wewnętrzna pozwala na lepszy przepływ oleju, co zapewnia bardziej progresywną kompresję i lepszą kontrolę nad odbiciem.

Tylny amortyzator również został przeprojektowany – teraz jest wykonany w całości z aluminium, aby zmniejszyć wagę. Zawiera tłok o średnicy Ø36 mm, zapożyczony z modelu Evo Factory, co zwiększa jego trwałość i płynność działania. Amortyzator, podobnie jak widelec, jest w pełni regulowany pod względem ustawień hydraulicznych i sprężystości.

Nowe zawieszenie zapewnia lepszą obsługę wstrząsów i zdolność do absorbowania większych uderzeń, takich jak skoki przez przeszkody, co skutkuje płynniejszą jazdą po trudnym terenie przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej przyczepności.

Grafika:
Modele EVO  wyróżniają się nową, efektowną grafiką, z odważnym połączeniem czerwieni i szarości, które podkreśla wygląd motocykla. Czerwone elementy akcentują projekt i uwypuklają bryłę motocykla, nadając mu unikalny wygląd.

Elektroniczny klucz:
Dwuczęściowy system elektronicznego klucza zwiększa funkcjonalność i bezpieczeństwo. Jedna część pozostaje na kierownicy, podczas gdy druga, magnetyczna, jest noszona przez motocyklistę na nadgarstku. Działa jak wyłącznik zapłonu w przypadku rozłączenia, a także posiada funkcję antykradzieżową, uniemożliwiając uruchomienie motocykla po odłączeniu klucza.

Przeprojektowana kratka chłodnicy:
Nowa kratka poprawia przepływ powietrza i zapewnia lepszą ochronę przed uderzeniami gałęzi, kamieni lub w razie upadku, chroniąc korek i chłodnicę.

Osłona zbiornika i przełącznik mapowania:
Przeprojektowana osłona zbiornika poprawia wygląd motocykla, starannie zakrywając ramę i przewody, co nadaje mu schludniejszy wygląd. Przełącznik mapowania silnika umieszczono w osłonie, umożliwiając motocykliście łatwe przełączanie między dwoma mapami silnika za pomocą wygodnego przycisku. Przycisk ten jest chroniony przed przypadkowym wciśnięciem, a dioda LED informuje o aktywnej mapie.

Model EVO 300, ze swoim płynnym i łatwym do kontrolowania silnikiem, to doskonały wybór dla motocyklistów, którzy szukają czterosuwowego motocykla o idealnej równowadze między użytecznością a osiągami. Cała gama EVO oferuje znaczące ulepszenia w zakresie zawieszenia, bezpieczeństwa i estetyki.

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA
84 mm

SKOK
53,6 mm

POJEMNOŚĆ
297,3cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
9,7:1

ZAPŁON
ELEKTRONICZNY

ŚWIECA
NGK MR7BI-8

ZASILANIE
Z GAŹNIKIEM

GAŹNIK
Mikuni

Spark advance
ZMIENNY

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE

PRZEKŁADNIA PIERWOTNA
Z. 18/63

SKRZYNIA BIEGÓW
5-BIEGOWY

NAPĘD WTÓRNY
ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY
SAE 15W/50 (900 cc)

SPALANIE L/100km
3,3

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
77

RAMA
BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA

ROZSTAW OSI
1305 mm

DŁUGOŚĆ
1990 mm

SZEROKOŚĆ
850 mm

WYSOKOŚĆ
1115 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
660 mm

PRZEŚWIT
310 mm

PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK
348 mm

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
2,8 l.

REZERWA
0,5 l.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
600 cc

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm

TYLNE ZAWIESZENIE
Monoshock

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
60 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
165 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO
180 mm

PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC
TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 32 SZPRYCH

TYLNIA FELGA
18 x 2,15 – 32 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA
2,75 – 21

TYLNA OPONA
4.00 R 18

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY