Gama EVO 2025 obejmuje sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i jest w stanie zaspokoić potrzeby różnych motocyklistów. Zróżnicowanie modeli EVO podkreśla ich szerokie zastosowanie w zawodach, co dowodzi ich wszechstronności i popularności.
EVO 300
Model czterosuwowy o pojemności 300 cm³ oferuje idealną równowagę między osiągami, momentem obrotowym a wszechstronnością. W przeciwieństwie do dwusuwowych odpowiedników, ten silnik zapewnia płynną, progresywną moc oraz duży moment obrotowy, co czyni go doskonałym wyborem dla amatorów oraz tych, którzy szukają motocykla do mniej wymagających konkurencji, takich jak wspinaczka motocyklowa na trudnym terenie.
Nowe funkcje dla całej gamy:
Zawieszenie:
Nowy widelec EVO MY 25, z rurami o średnicy Ø38 mm (o 1 mm większymi niż w poprzednim modelu), produkowany przez Ollé, zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, co poprawia precyzję i łatwość prowadzenia. Widelec działa asymetrycznie – sprężyna znajduje się w prawym goleniu, co umożliwia szybsze reakcje na przeszkody, a w lewym goleniu znajduje się nowy wkład wewnętrzny, który kontroluje przepływ oleju. Oba golenie są regulowane, co pozwala na dostosowanie zawieszenia do warunków jazdy. Nowy projekt zwiększa sztywność, jednocześnie zmniejszając wagę dzięki cieńszym rurkom stalowym. Zwiększona objętość wewnętrzna pozwala na lepszy przepływ oleju, co zapewnia bardziej progresywną kompresję i lepszą kontrolę nad odbiciem.
Tylny amortyzator również został przeprojektowany – teraz jest wykonany w całości z aluminium, aby zmniejszyć wagę. Zawiera tłok o średnicy Ø36 mm, zapożyczony z modelu Evo Factory, co zwiększa jego trwałość i płynność działania. Amortyzator, podobnie jak widelec, jest w pełni regulowany pod względem ustawień hydraulicznych i sprężystości.
Nowe zawieszenie zapewnia lepszą obsługę wstrząsów i zdolność do absorbowania większych uderzeń, takich jak skoki przez przeszkody, co skutkuje płynniejszą jazdą po trudnym terenie przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej przyczepności.
Grafika:
Modele EVO wyróżniają się nową, efektowną grafiką, z odważnym połączeniem czerwieni i szarości, które podkreśla wygląd motocykla. Czerwone elementy akcentują projekt i uwypuklają bryłę motocykla, nadając mu unikalny wygląd.
Elektroniczny klucz:
Dwuczęściowy system elektronicznego klucza zwiększa funkcjonalność i bezpieczeństwo. Jedna część pozostaje na kierownicy, podczas gdy druga, magnetyczna, jest noszona przez motocyklistę na nadgarstku. Działa jak wyłącznik zapłonu w przypadku rozłączenia, a także posiada funkcję antykradzieżową, uniemożliwiając uruchomienie motocykla po odłączeniu klucza.
Przeprojektowana kratka chłodnicy:
Nowa kratka poprawia przepływ powietrza i zapewnia lepszą ochronę przed uderzeniami gałęzi, kamieni lub w razie upadku, chroniąc korek i chłodnicę.
Osłona zbiornika i przełącznik mapowania:
Przeprojektowana osłona zbiornika poprawia wygląd motocykla, starannie zakrywając ramę i przewody, co nadaje mu schludniejszy wygląd. Przełącznik mapowania silnika umieszczono w osłonie, umożliwiając motocykliście łatwe przełączanie między dwoma mapami silnika za pomocą wygodnego przycisku. Przycisk ten jest chroniony przed przypadkowym wciśnięciem, a dioda LED informuje o aktywnej mapie.
Model EVO 300, ze swoim płynnym i łatwym do kontrolowania silnikiem, to doskonały wybór dla motocyklistów, którzy szukają czterosuwowego motocykla o idealnej równowadze między użytecznością a osiągami. Cała gama EVO oferuje znaczące ulepszenia w zakresie zawieszenia, bezpieczeństwa i estetyki.
SPECYFIKACJA
TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA
84 mm
SKOK
53,6 mm
POJEMNOŚĆ
297,3cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
9,7:1
ZAPŁON
ELEKTRONICZNY
ŚWIECA
NGK MR7BI-8
ZASILANIE
Z GAŹNIKIEM
GAŹNIK
Mikuni
Spark advance
ZMIENNY
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE
PRZEKŁADNIA PIERWOTNA
Z. 18/63
SKRZYNIA BIEGÓW
5-BIEGOWY
NAPĘD WTÓRNY
ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY
SAE 15W/50 (900 cc)
SPALANIE L/100km
3,3
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
77
RAMA
BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA
ROZSTAW OSI
1305 mm
DŁUGOŚĆ
1990 mm
SZEROKOŚĆ
850 mm
WYSOKOŚĆ
1115 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
660 mm
PRZEŚWIT
310 mm
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK
348 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
2,8 l.
REZERWA
0,5 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
600 cc
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
Monoshock
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
60 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
165 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO
180 mm
PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC
TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 32 SZPRYCH
TYLNIA FELGA
18 x 2,15 – 32 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA
2,75 – 21
TYLNA OPONA
4.00 R 18
TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY