Beta wierzy w nową generację motocyklistów, przekształcając marzenia młodych ludzi w stylowe dwukołowe rzeczywistości na pokolenia, i teraz jest gotowa ujawnić nowy restyling dla całej gamy 50cc, Enduro i Motard.
Nowoczesny, geometryczny i odważny design charakteryzuje modele 50cc. Styl ten jest bardzo ceniony przez młodych motocyklistów, którzy szukają wyjątkowego motocykla, o atrakcyjnym wyglądzie, ale jednocześnie prostym i eleganckim, który można dostosować zarówno do dojazdów do szkoły, jak i do pierwszego toru wyścigowego.
Nowe RR 50 są gotowe na pędzenie od wiejskich terenów do miasta, spełniając każdą potrzebę, dzięki szerokiej gamie dostępnych modeli.
RR 50 MOTARD
RR pokazuje swoje wyścigowe nastawienie na ulicy, gdzie każdy zakręt staje się czystą adrenalina. Wyposażony w dodatkowo lekkie 17-calowe czarne obręcze (aluminiowe lub iskrowe w zależności od wersji), chwali się prawdziwie motardowym wyglądem dla miejskiej dżungli.
Wersje:
RR Motard – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Sport – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Track – Kolor: Czarny / Niebieski
GŁÓWNE CECHY
SILNIK
Silnik jednocylindrowy 2-suwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszalnik oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).
Nowa zmiana biegów z nowymi widelcami kute na większą precyzję sprzęgła i jeszcze bardziej reaktywny i satysfakcjonujący styl jazdy.
Nowy system odzysku par paliwa zgodnie z przepisami Euro 5.
Nowa skrzynka filtracyjna. Integralna część projektu pojazdu, została opracowana w celu zmniejszenia hałasu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeszcze bardziej praktyczna dzięki systemowi szybkiego zwolnienia dla łatwiejszego utrzymania – tak jak w motocyklach wyścigowych.
SZKIELET
Nowy szkielet z zrewidowaną geometrią, dla lepszego prowadzenia i poprawionej zwinności.
Nowy design: czysty styl wyścigowy zainspirowany większymi modelami RR 2T/4T.
Wszystko jest zupełnie nowe: projekt zbiornika, elementy plastikowe (maska, przewoźnik, boczne panele) i siodło.
Tylny podrama w technicznym polimerze, który doskonale integruje komponenty elektryczne, skrzynkę filtracyjną i stalowe wsporniki. Organiczny i nowoczesny design przeznaczony dla dorosłych.
Dłuższy wahacz dla zwiększonej stabilności jazdy i lepszego trzymania się podłoża.
Amortyzatory sprawdzone pod względem skoku w wersjach Enduro
Nowy układ wydechowy: kompaktowy, wyścigowy, godny prawdziwego motocykla.
Nowy system jednokładowy. Tylko jeden klucz do blokady kierownicy / zapłonu, zbiornika i siodła. Więcej wygody i bezpieczeństwa
Nowa tylna lampka LED, dla lepszej identyfikacji pojazdu.
Hamulce: przednie Ø 260 mm, tylne Ø 220 mm
Nowy zbiornik o pojemności 6,5 l.
Nowe stopniowane podnóżki, dla niespotykanego dotąd sterowania jazdą.
Zachwycające grafiki naklejek: unikalny styl, który nie umknie uwadze.
RÓŻNICE W PORÓWNANIU Z WERSJĄ STANDARDOWĄ
Widelec o średnicy 40 mm.
Czerwona rama.
Zacisk przedniego hamulca z dwoma tłokami.
Aluminiowa tarcza zębata.
CENA: 18.096 PLN
RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN
SPECYFIKACJA
TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA
40,3 MM
SKOK
39 MM
POJEMNOŚĆ
49,7 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
12:1
ROZRUSZNIK
NOŻNY
ALTERNATOR
ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W
ŚWIECA
NGK BR9ES
SMAROWANIE
MIESZANIE MECHANICZNĄ POMPĄ
ZASILANIE PALIWEM
GAŹNIK
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
Z.20/71
SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU
ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY
SAE 20W/30
SPALANIE
2,41 L/100KM
EMISJA SPALIN
57 G/KM CO2
RAMA
STAL
ROZSTAW OSI
1417 MM
DŁUGOŚĆ
2035 MM
SZEROKOŚĆ
790 MM
WYSOKOŚĆ
1155 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
885 MM
PRZEŚWIT
290 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK
355 MM
WAGA NA SUCHO
85 KG
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
6,5 L
REZERWA
1,5 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
0,6 L
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI Ø 40 MM
TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
50 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
245 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO
200 MM
PRZEDNI HAMULEC
TARCZA Ø260 MM
TYLNY HAMULEC
TARCZA Ø220 MM
PRZEDNIA FELGA
17 X 2.75
TYLNA FELGA
17 X 3.50
PRZEDNIA OPONA
100/80 – 17
TYLNA OPONA
130/70 – 17
TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY