BETA MOTARD RR 2T 50

Beta wierzy w nową generację motocyklistów, przekształcając marzenia młodych ludzi w stylowe dwukołowe rzeczywistości na pokolenia, i teraz jest gotowa ujawnić nowy restyling dla całej gamy 50cc, Enduro i Motard.

Nowoczesny, geometryczny i odważny design charakteryzuje modele 50cc. Styl ten jest bardzo ceniony przez młodych motocyklistów, którzy szukają wyjątkowego motocykla, o atrakcyjnym wyglądzie, ale jednocześnie prostym i eleganckim, który można dostosować zarówno do dojazdów do szkoły, jak i do pierwszego toru wyścigowego.

Nowe RR 50 są gotowe na pędzenie od wiejskich terenów do miasta, spełniając każdą potrzebę, dzięki szerokiej gamie dostępnych modeli.

RR 50 MOTARD
RR pokazuje swoje wyścigowe nastawienie na ulicy, gdzie każdy zakręt staje się czystą adrenalina. Wyposażony w dodatkowo lekkie 17-calowe czarne obręcze (aluminiowe lub iskrowe w zależności od wersji), chwali się prawdziwie motardowym wyglądem dla miejskiej dżungli.

Wersje:
RR Motard – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Sport – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Track – Kolor: Czarny / Niebieski

GŁÓWNE CECHY

SILNIK

Silnik jednocylindrowy 2-suwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszalnik oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).

Nowa zmiana biegów z nowymi widelcami kute na większą precyzję sprzęgła i jeszcze bardziej reaktywny i satysfakcjonujący styl jazdy.

Nowy system odzysku par paliwa zgodnie z przepisami Euro 5.

Nowa skrzynka filtracyjna. Integralna część projektu pojazdu, została opracowana w celu zmniejszenia hałasu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeszcze bardziej praktyczna dzięki systemowi szybkiego zwolnienia dla łatwiejszego utrzymania – tak jak w motocyklach wyścigowych.

SZKIELET

Nowy szkielet z zrewidowaną geometrią, dla lepszego prowadzenia i poprawionej zwinności.

Nowy design: czysty styl wyścigowy zainspirowany większymi modelami RR 2T/4T.

Wszystko jest zupełnie nowe: projekt zbiornika, elementy plastikowe (maska, przewoźnik, boczne panele) i siodło.

Tylny podrama w technicznym polimerze, który doskonale integruje komponenty elektryczne, skrzynkę filtracyjną i stalowe wsporniki. Organiczny i nowoczesny design przeznaczony dla dorosłych.

Dłuższy wahacz dla zwiększonej stabilności jazdy i lepszego trzymania się podłoża.

Amortyzatory sprawdzone pod względem skoku w wersjach Enduro

Nowy układ wydechowy: kompaktowy, wyścigowy, godny prawdziwego motocykla.

Nowy system jednokładowy. Tylko jeden klucz do blokady kierownicy / zapłonu, zbiornika i siodła. Więcej wygody i bezpieczeństwa

Nowa tylna lampka LED, dla lepszej identyfikacji pojazdu.

Hamulce: przednie Ø 260 mm, tylne Ø 220 mm

Nowy zbiornik o pojemności 6,5 l.

Nowe stopniowane podnóżki, dla niespotykanego dotąd sterowania jazdą.

Zachwycające grafiki naklejek: unikalny styl, który nie umknie uwadze.

RÓŻNICE W PORÓWNANIU Z WERSJĄ STANDARDOWĄ

Widelec o średnicy 40 mm.

Czerwona rama.

Zacisk przedniego hamulca z dwoma tłokami.

Aluminiowa tarcza zębata.

CENA: 17.524 PLN

RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA
40,3 MM

SKOK
39 MM

POJEMNOŚĆ
49,7 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
12:1

ROZRUSZNIK
NOŻNY

ALTERNATOR
ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W

ŚWIECA
NGK BR9ES

SMAROWANIE
MIESZANIE MECHANICZNĄ POMPĄ

ZASILANIE PALIWEM
GAŹNIK

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
Z.20/71

SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU
ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY
SAE 20W/30

SPALANIE
2,41 L/100KM

EMISJA SPALIN
57 G/KM CO2

RAMA
STAL

ROZSTAW OSI
1410 MM

DŁUGOŚĆ
2030 MM

SZEROKOŚĆ
790 MM

WYSOKOŚĆ
1155 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
885 MM

PRZEŚWIT
280 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK
355 MM

WAGA NA SUCHO
85 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
6,5 L

REZERWA
1,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
0,6 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI Ø 37 MM

TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
50 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
210 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO
200 MM

PRZEDNI HAMULEC
TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC
TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA
17 X 2.75

TYLNA FELGA
17 X 3.50

PRZEDNIA OPONA
100/80 – 17

TYLNA OPONA
130/70 – 17

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY