BETA MOTARD RR 125 R

Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125  odpowiada na potrzeby coraz większej grupy odbiorców. Potencjalni klienci modelu Beta RR 125 są różnorodni – począwszy od młodych motocyklistów, którzy podejmują pierwsze kroki w świecie motocyklowym, aż po bardziej doświadczonych motocyklistów szukających zwinnego, sportowego pojazdu, który nie będzie drogi w eksploatacji, nie rezygnując z typowego dla Betamotor uczucia rodziny.

Nowa gama RR 125 zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, potrafi zaspokoić każde zapotrzebowanie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, aby bawić się w zakrętach, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły poszukujący ekonomicznego pojazdu do miejskiego użytku, ekspert, który chce rozwiązania, które jest bardzo dostępne w podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie po raz pierwszy – teraz jest Beta 125, aby sprostać ich potrzebom.

Seria RR 125 R wyróżnia się swoim dobrze znanym silnikiem, pochodzącym z Japonii, który jest odniesieniem w segmencie 125 pod względem wydajności i komponentów. To, połączone z wyjątkową grafiką w matowym/połyskującym wykończeniu, zbiornikiem paliwa o inspirowanym wyglądzie wyścigowym, kołami szprychowymi oraz wahaczem i tłumikiem wykonanymi z aluminium, tworzy wersję Premium tego modelu, która nie przejdzie niezauważona.
Model ten jest „podniesiony” pod względem wyposażenia technicznego i estetycznego, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.

Motard wyraża swoją pełną wyścigową postawę na drodze, gdzie każda kręta staje się czystą ekscytacją. Wyposażony w 17-calowe koła, aby zapewnić prawdziwy wygląd supermoto!

  • Silnik Minarelli zgodny z normą Euro 5
  • Przezroczysty zbiornik paliwa
  • Wahacz z anodowanego aluminium
  • Tłumik z anodowanego aluminium
  • Czerwona rama
  • Wyjątkowa grafika w matowym i połyskującym wykończeniu, zainspirowana motocyklami Beta z mistrzostw świata
  • Szprychowe koła
  • Specjalne komponenty z aluminium Ergal

CENA: 23.962 PLN

RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA
52,0 mm

SKOK
58,7 mm

POJEMNOŚĆ
124,66 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,2:1

ZAPŁON ELEKTRONICZNY
150W-14V

ŚWIECA
NGK R MR8E-9

SMAROWANIE
WYMUSZONE POMPĄ

ZASILANIE
BENZYNA BEZOŁOWIOWA

Injection
Mikuni

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE ANTIHOPPING

SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA

Secondary trasmission
Z. 14/58

OLEJ SILNIKOWY
SAE 15W/50

SPALANIE L/100km
2,0

Emission Co2 [g/km]
46,0

RAMA
STALOWA RAMA Z PODWÓJNĄ KONSTRUKCJĄ, ROZDZIELONA POWYŻEJ WYDECHU

ROZSTAW OSI
1425 mm

DŁUGOŚĆ
2076 mm

SZEROKOŚĆ
830 mm

WYSOKOŚĆ
1185 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
890 mm

PRZEŚWIT
290 mm

WYSOKOŚĆ STOPEK
360 mm

WAGA NA SUCHO
107 kg

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
7,5 l.

REZERWA
1,5 l.

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI USD ø 41 mm

TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR MONOSHOCK Z REGULOWANYM WSTĘPNYM NAPIĘCIEM SPRĘŻYNY

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
131 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
265 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO
270 mm

PRZEDNI HAMULEC
ø300 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS

TYLNY HAMULEC
ø220 mm TARCZA

PRZEDNIA FELGA
2,50 x 17″

TYLNA FELGA
3,50 x 17″

PRZEDNIA OPONA
110/80-17

TYLNA OPONA
130/70-17

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY