Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125 odpowiada na potrzeby coraz większej grupy odbiorców. Potencjalni klienci modelu Beta RR 125 są różnorodni – począwszy od młodych motocyklistów, którzy podejmują pierwsze kroki w świecie motocyklowym, aż po bardziej doświadczonych motocyklistów szukających zwinnego, sportowego pojazdu, który nie będzie drogi w eksploatacji, nie rezygnując z typowego dla Betamotor uczucia rodziny.
Nowa gama RR 125 zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, potrafi zaspokoić każde zapotrzebowanie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, aby bawić się w zakrętach, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły poszukujący ekonomicznego pojazdu do miejskiego użytku, ekspert, który chce rozwiązania, które jest bardzo dostępne w podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie po raz pierwszy – teraz jest Beta 125, aby sprostać ich potrzebom.
Seria RR 125 R wyróżnia się swoim dobrze znanym silnikiem, pochodzącym z Japonii, który jest odniesieniem w segmencie 125 pod względem wydajności i komponentów. To, połączone z wyjątkową grafiką w matowym/połyskującym wykończeniu, zbiornikiem paliwa o inspirowanym wyglądzie wyścigowym, kołami szprychowymi oraz wahaczem i tłumikiem wykonanymi z aluminium, tworzy wersję Premium tego modelu, która nie przejdzie niezauważona.
Model ten jest „podniesiony” pod względem wyposażenia technicznego i estetycznego, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.
Motard wyraża swoją pełną wyścigową postawę na drodze, gdzie każda kręta staje się czystą ekscytacją. Wyposażony w 17-calowe koła, aby zapewnić prawdziwy wygląd supermoto!
- Silnik Minarelli zgodny z normą Euro 5
- Przezroczysty zbiornik paliwa
- Wahacz z anodowanego aluminium
- Tłumik z anodowanego aluminium
- Czerwona rama
- Wyjątkowa grafika w matowym i połyskującym wykończeniu, zainspirowana motocyklami Beta z mistrzostw świata
- Szprychowe koła
- Specjalne komponenty z aluminium Ergal
CENA: 23.962 PLN
RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN
SPECYFIKACJA
TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA
52,0 mm
SKOK
58,7 mm
POJEMNOŚĆ
124,66 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,2:1
ZAPŁON ELEKTRONICZNY
150W-14V
ŚWIECA
NGK R MR8E-9
SMAROWANIE
WYMUSZONE POMPĄ
ZASILANIE
BENZYNA BEZOŁOWIOWA
Injection
Mikuni
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE ANTIHOPPING
SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA
Secondary trasmission
Z. 14/58
OLEJ SILNIKOWY
SAE 15W/50
SPALANIE L/100km
2,0
Emission Co2 [g/km]
46,0
RAMA
STALOWA RAMA Z PODWÓJNĄ KONSTRUKCJĄ, ROZDZIELONA POWYŻEJ WYDECHU
ROZSTAW OSI
1425 mm
DŁUGOŚĆ
2076 mm
SZEROKOŚĆ
830 mm
WYSOKOŚĆ
1185 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
890 mm
PRZEŚWIT
290 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK
360 mm
WAGA NA SUCHO
107 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
7,5 l.
REZERWA
1,5 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI USD ø 41 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR MONOSHOCK Z REGULOWANYM WSTĘPNYM NAPIĘCIEM SPRĘŻYNY
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
131 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
265 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO
270 mm
PRZEDNI HAMULEC
ø300 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS
TYLNY HAMULEC
ø220 mm TARCZA
PRZEDNIA FELGA
2,50 x 17″
TYLNA FELGA
3,50 x 17″
PRZEDNIA OPONA
110/80-17
TYLNA OPONA
130/70-17
TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY