Nowa gama RR 125 zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, potrafi zaspokoić każde zapotrzebowanie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, aby bawić się w zakrętach, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły poszukujący ekonomicznego pojazdu do miejskiego użytku, ekspert, który chce rozwiązania, które jest bardzo dostępne w podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie po raz pierwszy – teraz jest Beta 125, aby sprostać ich potrzebom.
Beta wciąż wierzy w wartość segmentu 125, dlatego nigdy nie przestaje pracować nad proponowaniem coraz szerszej gamy modeli, aby sprostać potrzebom jak największej liczby entuzjastów.
Współpracując z firmą Tayo Motorcycles (która produkuje pojazdy pod marką Zontes), Betamotor opracował zupełnie nowy silnik, który jest niezwykle innowacyjny pod względem technologii produkcji, które wykorzystuje. Wyróżnia się on wydajnością (pozostającą w granicach prawnych 15 kW), niezawodnością i bardzo ograniczonym zużyciem paliwa (1,9 l/100 km). Nowy silnik stanowi serce nowej gamy RR 125 T.
Ten nowy silnik, w połączeniu z optymalizacją komponentów takich jak skrzynia powietrzna, wahacz, tłumik i koła, pozwolił gamie Beta 125 4Stroke wprowadzić nową linię motocykli z atrakcyjnymi treściami technicznymi i bardzo atrakcyjną ceną. Nowy model stanowi rozwiązanie wejściowe do gamy 125 i będzie dostępny, jak zawsze, w pięciu różnych wersjach kolorystycznych, dwóch dla Motarda (czarny i czerwony) i trzech dla Enduro (biały, czarny i czerwony). Gama 2023 RR 125 T z pewnością spełni oczekiwania tych, którzy szukają bardzo konkurencyjnego pojazdu – wyniku doszlifowania przemysłowego – oraz jakości konstrukcji i kompleksowego standardowego wyposażenia oczekiwanego od motocykla Beta.
SILNIK TAYO
Wynik współpracy z firmą Tayo Motorcycles, ten silnik stanowi część zupełnie nowego projektu z komponentami specjalnie zaprojektowanymi dla modeli Betamotor (skrzynia korbowodu, obudowa koła zamachowego, głowica itp.) zgodnie z wskazówkami jego techników. Niezawodny i niezwykle oszczędny w zużyciu paliwa, ten czterosuwowy jednocylindrowy silnik chłodzony cieczą z wymuszonym obiegiem.
Nowe komponenty: takie jak skrzynia powietrzna, układ wydechowy i mapowanie silnika, zaprojektowane przez techników Beta.
Średnica cylindra x Skok tłoka pozostaje niezmieniona w porównaniu do poprzedniego silnika, ale stosunek sprężania wynosi teraz 12,5:1, a użyto konkretnej świecy zapłonowej.
Nowy silnik przynosi szereg modyfikacji w ramie, chłodnicy, elementach elektrycznych i pompie paliwowej, które zostały dostosowane lub przesunięte, aby pomieścić nowy silnik, bez wpływu na geometrię lub jazdę motocykla.
RR MOTARD 125 T
RR 125 4 STR. Motard wyraża swoją pełną wyścigową postawę na drodze, gdzie każda kręta staje się czystą ekscytacją. Wyposażony w 17-calowe koła, aby zapewnić prawdziwy wygląd supermoto!
Silnik Euro 5 Tayo
-
- Czarna rama i wahacz
- Czarny tłumik
- Nowy system CBS
- Aluminiowe obręcze
Nowe motocykle RR 125 T są wyposażone w nowy system CBS (układ hamowania łączonego), który już nie zarządza mocą hamowania w sposób bezpośredni, lecz za pomocą dystrybutora wygodnie ustawionego przez techników Betamotor. Lekki, wysokowydajny zacisk hamulcowy przedniego koła uzupełnia nowe wyposażenie.
CENA: 23.962 PLN
RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN
SPECYFIKACJA
TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA
52,0 mm
SKOK
58,7 mm
POJEMNOŚĆ
124,66 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
12,5:1
ZAPŁON
ELEKTONICZNY 250W-14V
ŚWIECA
NGK CR8EI
SMAROWANIE
WYMUSZONE POMPĄ
ZASILANIE
BENZYNA BEZOŁOWIOWA
Injection
Eldor
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA
Secondary trasmission
Z. 17/63
OLEJ SILNIKOWY
SAE 15W/50
SPALANIE L/100km
1,9
Emission Co2 [g/km]
44,5
RAMA
RAMA O PODWÓJNEJ KONSTRUKCJI ZE STALOWĄ RAMĄ GŁÓWNĄ
ROZSTAW OSI
1435 mm
DŁUGOŚĆ
2145 mm
SZEROKOŚĆ
830 mm
WYSOKOŚĆ
1220 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
920 mm
PRZEŚWIT
330 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK
400 mm
WAGA NA SUCHO
107 kg – PRZÓD. 53 TYŁ. 54
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
7,5 l.
REZERWA
1,5 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI USD ø41 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
131 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
265 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO
270 mm
PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø260 mm Z CBS
TYLNY HAMULEC
TARCZA ø220 mm
PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA
18 x 1,85 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA
90/90-21
TYLNA OPONA
120/90-18
TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY