BETA RR RACE 2T 200

Szybkie, precyzyjne i zwinne, niczym prawdziwe motocykle wyścigowe, nowe modele Beta RR Race są gotowe na tor, oferując wyjątkową wydajność i brak kompromisów.

Modele RR Race to wersje wyścigowe nowo wprowadzonych modeli X-Pro Beta, z szeregiem modyfikacji silnika, zawieszenia i ramy, które czynią je idealnymi do osiągania najlepszych wyników na torze. Zaprojektowane zarówno do tras o niskiej, jak i wysokiej prędkości, modele Race zapewniają pewność i RideAbility, jakie tylko Beta może dostarczyć.

Przyjrzyjmy się nowym cechom i charakterystykom, które wyróżniają te modele.

NOWOŚCI

Dla tego modelu wprowadzono szereg nowych funkcji w całym zakresie silników dwusuwowych i czterosuwowych, podczas gdy inne są specyficzne dla poszczególnych modeli:

Nowe funkcje dla wszystkich modeli:

– Nowe stopki z aluminium Ergal:
Przeprojektowane, aby zapewnić maksymalną kontrolę i brak utraty kontaktu z motocyklem, modele RR Race 25 są wyposażone w nowe stopki wyścigowe z aluminium Ergalu z wymiennymi stalowymi pinami. Są one węższe niż wcześniej, co ułatwia ruch nóg, ale zapewniają lepszą przyczepność.

– Przedni zacisk hamulcowy:
Nowy, lżejszy i bardziej wydajny zacisk Nissin w porównaniu do poprzedniego komponentu pojawia się w nowych modelach Race; podkreśla to prowadzenie motocykla, zachowując jednocześnie moc hamowania, progresywność i modulację.

– Większa oś tylnego koła:
Średnica osi tylnego koła została zwiększona o 2 mm, osiągając 22 mm. Nowa oś zapewnia większą sztywność i odporność na skręcanie, co skutkuje motocyklem zawsze precyzyjnie prowadzonym, nawet podczas najbardziej gwałtownych przyspieszeń. Tylne zawieszenie również zostało zaktualizowane, aby pomieścić nową oś.

– Przełącznik map na kierownicy:
Przycisk przełącznika map nie znajduje się już w tradycyjnej pozycji za rurą kierownicy; teraz znajduje się na kierownicy, wewnątrz osłony, utrzymując rodzinne cechy modeli X-PRO. Zarówno przełącznik map, jak i przycisk Traction Control dla modelu czterosuwowego są tutaj umieszczone.

– Karoseria:
Nowe nadwozia niedawno wprowadzone w modelach X-PRO zostały włączone do 2025 RR Race z agresywnym i efektownym wyglądem, generując kompletny redesign motocykla. Maskownica reflektora, panele zbiornika, boki i tylna część zostały przeprojektowane przez Beta. Maskownica ma zwężający się kształt, podczas gdy tylna część i panele zbiornika są smukłe i dobrze połączone, zapewniając prosty, beznarzędziowy dostęp do filtra powietrza oraz utrzymując przyciskowy demontaż siedziska.

– Olej do wtrysku:
W modelach Race dwusuwowych olej do wtrysku nie jest uwzględniony, aby zmniejszyć ogólną wagę motocykla, ale może być dodany opcjonalnie (dostępne w katalogu części Factory).

Dla niektórych pojemności w zakresie dwusuwowym dodano nowe cechy silnika:

– Silnik – RR Race 250 Dwusuwowy:
Po debiucie w poprzednim modelu 300 Race z 2024 roku, model 250 teraz posiada nową głowicę cylindrów z podwójną świecą zapłonową, poprawiając specyfikację silnika. Odbiór jest bardziej liniowy, a pomimo wzrostu maksymalnej mocy, docylność motocykla jest znacznie większa. Użycie podwójnej świecy zapłonowej zapewnia liczne korzyści, w tym czystsze spalanie i poprawę zużycia paliwa. Zakres użycia silnika jest jeszcze szerszy, gdyż dostępny jest zarówno większy moment obrotowy, jak i więcej mocy.

– Silnik – RR Race 125 Dwusuwowy:
Beta ponownie podkreśla potencjał młodych ludzi, wprowadzając szereg zmian w silniku 125 cm³. Celem było zwiększenie mocy dostarczanej przez silnik 125 dwusuwowy w całej krzywej dostarczania, intensyfikując maksymalną moc. Nowy tłok i nowa głowica cylindrów sprawiają, że silnik jest bardziej reaktywny, mocniejszy i bardziej dynamiczny.

Komponenty wyścigowe – Cała gama:

– Widelec Kayaba AOS 48 mm:
Anodowane wewnętrzne części i stosowane materiały minimalizują tarcie ślizgowe, podczas gdy regulowane tłumienie kompresji i odbicia pozwala każdemu riderowi znaleźć idealne dostosowanie ustawienia.

– Amortyzator Kayaba C46 RCU:
Amortyzator KYB to złoty standard w wyścigach pod względem absorpcji nierówności terenu, poziomu trakcji przekazywanej na tylne koło i spójności wydajności. Regulowany w zakresie wstępnego napięcia, kompresji (wysoka i niska prędkość) oraz odbicia zapewnia możliwość dostosowania zawieszenia.

– Szybkozłączna oś przednia:
Natychmiast rozpoznawalna dzięki czerwonej anodowanej dźwigni, ten komponent jest kluczowy dla oszczędzania cennych sekund w wyścigu podczas zmiany opony.

– Wzmocnione osłony rąk:
Osłony rąk mają formę z dwóch komponentów materiału, które nie tylko nadają motocyklem wyścigowy wygląd, ale także czynią je szczególnie odpornymi nawet w najbardziej trudnych warunkach terenowych.

– Tylna zębatka z rdzeniem aluminiowym anodowanym i stalowymi zębami od ZF SPROCKETS:
Najwyższa wydajność, lekkość i wytrzymałość – korzyści z lekkiej wagi ze stalowymi zębami dla długiej żywotności.

– Siedzenie wyścigowe:
Z antypoślizgową powłoką i kieszonką na dokumenty dla niezrównanej przyczepności, komfortu i praktyczności.

– Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i tylne pedały hamulca.

– Korek wlewu oleju do skrzyni biegów, korek wlewu oleju silnikowego i korek filtra oleju anodowane na czerwono z aluminium.

– Bloki napinacza łańcucha z czerwonego stopu ergalu.

CENA: 42.916 PLN

RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA
54 mm

SKOK
54,5 mm

POJEMNOŚĆ
124,8 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
15,2:1

ZAWORY WYDECHOWE
BPV system

ROZRUSZNIK
NOŻNY

ZAPŁON
AC Kokusan – CYFROWY CDI

ŚWIECA
NGK BR9ECMVX

UKŁAD DOLOTOWY
ZAWÓR MEMBRANOWY

SMAROWANIE
MIESZANE

GAŹNIK
Keihin PWK 36

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE Z ODWRÓCONYM OTWARCIEM

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
Z.23/73

SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU
ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/40

SPALANIE L/100km
2,8

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
64

RAMA
STAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM

ROZSTAW OSI
1477 mm

DŁUGOŚĆ
2167 mm

SZEROKOŚĆ
830 mm

WYSOKOŚĆ
1275 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
950 mm

PRZEŚWIT
345 mm

WYSOKOŚĆ STOPEK
430 mm

WAGA NA SUCHO
94,0kg (PRZÓD 45,0 kg; TYŁ 49,0 kg)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
9,5 l.

REZERWA
2,3 l.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
1,3 l.

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm

TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
130 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
300 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO
287 mm

PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC
TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA
18 x 1,85 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA
90/90 – 21

TYLNA OPONA
120/90 -18

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY