BETA RR RACE 4T 350

Szybkie, precyzyjne i zwinne, tak jak prawdziwe motocykle wyścigowe, nowe modele RR od Beta, gotowe do wyścigów, zmieniają swoją nazwę i idą na całość, oferując wszystkim miłośnikom jazdy terenowej wyjątkową wydajność i brak kompromisów.

Motocykle RR Race to wersje wyścigowe nowo wprowadzonych modeli X-Pro firmy Beta, z szeregiem modyfikacji silnika, zawieszenia i ramy, które czynią je idealnymi do osiągania najlepszych wyników na torze. Zaprojektowane zarówno do jazdy na torach o niskiej, jak i wysokiej prędkości, modele Race zapewniają kierowcom pewność i właściwości jezdne, które tylko Beta potrafi dostarczyć.

Przyjrzyjmy się nowym cechom i charakterystykom, które wyróżniają te modele.

NOWE CECHY

Na rok modelowy 2025 wprowadzono szereg nowych funkcji w całej gamie modeli dwusuwowych i czterosuwowych, z pewnymi innowacjami specyficznymi dla poszczególnych modeli:

Nowe cechy we wszystkich modelach:

– Nowe stopki Ergal:
Przeprojektowane w celu zapewnienia maksymalnej kontroli i utrzymania kontaktu z motocyklem, modele RR Race 25 są wyposażone w nowe stopki wyścigowe Ergal z wymiennymi stalowymi pinami; są one węższe niż poprzednio, co ułatwia ruch stóp, ale oferują lepszą przyczepność.

– Walczyk hamulca przedniego:
Lżejszy i o lepszych parametrach hamulcowych walczyk Nissin, w porównaniu do poprzedniego komponentu, pojawia się w nowych modelach Race; poprawia to prowadzenie motocykla, zachowując jednocześnie moc, postęp i modulację hamowania.

– Większy oś tylnego koła:
Średnica osi tylnego koła została zwiększona o 2 mm, osiągając 22 mm. Ta nowa oś zapewnia większą sztywność i odporność na skręcanie, co sprawia, że motocykl jest precyzyjny i dobrze kierowany, nawet podczas najbardziej gwałtownych przyspieszeń. Tylne ramię wahacza zostało również zaktualizowane, aby pomieścić nową oś.

– Przełącznik mapowania na kierownicy:
Przycisk przełącznika mapowania nie znajduje się już w tradycyjnej pozycji za rurą sterującą; teraz znajduje się na kierownicy, wewnątrz zderzaka, zachowując charakterystyczne cechy modeli X-PRO. Tutaj umieszczony jest zarówno przełącznik mapowania, jak i przycisk kontroli trakcji dla modeli czterosuwowych.

– Karoseria:
Nowe nadwozia, które zostały niedawno wprowadzone w modelach X-PRO, zostały włączone do RR Race 2025, nadając motocyklowi agresywny i efektowny wygląd, co stanowi całkowity stylowy redesign motocykla. Maski reflektora, panele zbiornika, boki i tylna część zostały zaprojektowane przez Beta. Maska ma smukły design, podczas gdy tylna część i panele zbiornika są eleganckie i dobrze połączone, zachowując prosty, beznarzędziowy dostęp do filtra powietrza oraz zatrzaskowe demontaże siedzenia.

– Wtrysk oleju:
We wszystkich modelach dwusuwowych, w modelach Race wtrysk oleju nie jest uwzględniony, aby zmniejszyć całkowitą wagę motocykla, jednak można go dodać jako opcję (dostępne w katalogu części fabrycznych).

Nowe funkcje silników:

– Silnik RR Race 250 Two-Stroke:
Po debiucie w modelu 300 Race 2024, 250 teraz zawiera nową głowicę cylindrów z podwójną świecą zapłonową, poprawiając specyfikacje silnika. Dostarczanie mocy jest bardziej liniowe, a mimo zwiększenia maksymalnej mocy, posłuszeństwo motocykla jest znacznie większe. Użycie podwójnej świecy zapewnia liczne korzyści:

– Oferuje czystsze spalanie oraz poprawę zużycia paliwa. Przekłada się to na większą stabilność gaźnika przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika oraz szersze dostarczanie mocy przy wszystkich warunkach przyczepności.
– Zakres użycia silnika jest dodatkowo rozszerzony, ponieważ dostępne są zarówno większy moment obrotowy, jak i większa moc.
– Dwie świece zapłonowe są zarządzane za pomocą całkowicie oddzielnego systemu elektrycznego. Oznacza to, że jeśli jedna ze świec ulegnie wypaleniu, silnik nadal będzie w stanie pracować, choć z mniejszą wydajnością, co pozwala ukończyć wyścig lub sesję off-road.

– Silnik – RR Race 125 Two-Stroke:
Beta po raz kolejny podkreśla potencjał młodych ludzi, wprowadzając szereg zmian w małym silniku 125cc, mając na celu zwiększenie mocy dostarczanej przez silnik dwusuwowy 125 na całej krzywej dostarczania mocy, wzmacniając maksymalną moc. Wynik ten osiągnięto dzięki nowemu tłokowi i nowej głowicy cylindrów. Dzięki tym zmianom silnik jest bardziej reaktywny, mocniejszy i bardziej chropowaty, jeszcze bardziej zwiększając wybuchowość maksymalnych osiągów. Nowy silnik 125cc ma teraz większy zakres użycia niż wcześniej, gdzie wcześniejsze ulepszenia już podniosły poprzeczkę dla tego modelu, zwiększając moc przy wysokich prędkościach obrotowych silnika bez utraty momentu obrotowego na dole.

– Silnik – RR Race Four-Stroke:
Wszystkie modele czterosuwowe otrzymują nowe kartery, pochodzące z silnika RX 450. Główną zaletą użycia tego nowego komponentu jest mniejszy rozmiar i mniejsza waga w porównaniu do poprzedniego modelu. Aestetycznie bardziej smukły, nowy silnik czterosuwowy Race MY 2025 teraz pozostawia więcej miejsca na przejście wydechu, ułatwiając instalację, demontaż lub wymianę.

Komponenty wyścigowe – Cała gama:

– 48 mm widelec Kayaba AOS z zamkniętym wkładem:
Anodowane wewnętrzne części i obróbka materiałów minimalizują tarcie podczas przesuwania, a regulowane tłumienie kompresji i odbicia pozwala każdemu kierowcy znaleźć idealne dostosowanie ustawienia.

– Amortyzator Kayaba C46 RCU:
Amortyzator KYB można uznać za złoty standard w wyścigach pod względem zdolności do absorbowania nierówności terenu, poziomu trakcji przekazywanej na tylne koło i spójności wydajności, nawet przy szczególnie intensywnym użytkowaniu. Regulowany w zakresie wstępnego naciągu, kompresji (wysokiej i niskiej prędkości) oraz odbicia zapewnia, że kierowcy mogą dostosować zawieszenie według własnych preferencji.

– Szybkozłączna oś przednia:
Rozpoznawalna po czerwonym anodowanym lewym dźwigni, ten komponent jest kluczowy do oszczędzania cennych sekund podczas wyścigu, gdy trzeba wymienić oponę.

– Wzmocnione osłony rąk:
Osłony rąk wykonane z materiału dwuskładnikowego nie tylko nadają motocyklowi wyścigowy wygląd, ale również sprawiają, że są one wyjątkowo odporne, nawet w najcięższych warunkach off-road.

– Zębatka tylna z anodowanym rdzeniem aluminiowym i stalowymi zębami firmy ZF SPROCKETS: Najwyższa jakość wydajności, lekkość i wytrzymałość – korzyści z lekkiej wagi z stalowymi zębami zapewnia długą żywotność.

– Siedzisko wyścigowe:
Z pokrowcem antypoślizgowym i kieszenią na dokumenty dla niezrównanej przyczepności, komfortu i praktyczności.

– Anodowane czarne dźwignie zmiany

CENA: 49.354 PLN

RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN

SPECYFIKACJA

TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA
88 mm

SKOK
57,4 mm

POJEMNOŚĆ
349,1 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA
13,19:1

ROZRZĄD
DOHC finger follower / 4 TYTANOWE ZAWORY

ROZRUSZNIK
ELEKTRYCZNY

ACG
Kokusan

ŚWIECA
NGK LKAR 8A-9

SMAROWANIE
2 POMPY OLEJU

UKŁAD PALIWOWY
PODWÓJNE WTRYSKIWANIE ELEKTRONICZNE ELLDOR

KOLEKTOR PRZEPUSTNICY
Ø 42 mm – Synerject

SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
Z. 28/76

SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU
ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/50 0,8 l. + SAE 10W/40 0,8 l.

SPALANIE L/100km
3,7

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
84

RAMA
STAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM

ROZSTAW OSI
1476 mm

DŁUGOŚĆ
2180 mm

SZEROKOŚĆ
830 mm

WYSOKOŚĆ
1275 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
950 mm

PRZEŚWIT
335 mm

PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK
427 mm

WAGA NA SUCHO
107,5 kg (PRZÓD 52,7 kg; TYŁ 54,8 kg)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
9,0 l.

REZERWA
2,3l.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
1,4 l.

PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm

TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
130 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
300 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO
287 mm

PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC
TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNIA FELGA
18 x 2,15 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA
90/90 – 21

TYLNA OPONA
140/80 -18

TRANSPORT NA TERENIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY