EN250i PRO
Wyposażenie klasy PRO
Do tego dochodzą łamane klamki, kiwak wykonany z aluminium, oraz aluminiowa, anodowana dźwignia hamulca z elastyczną konstrukcją i stalową linką zabezpieczającą przed wygięciem. Motocykl został również wyposażony w akcesoria ACERBIS, takie jak handbary i detale inspirowane sprzętem mistrzostw świata. Nie zabrakło też manetek Lock-On oraz zbiornika paliwa o pojemności 8,5 litra.
CENA: 16.999 PLN
ZAPYTAJ O JML EN 250i PRO
- Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji marketingowych na temat produktów i usług oferowanych przez Zagłębie Motocykli drogą mailową na adres podany w formularzu.
- Wysyłając wiadomość za pośrednictwem tego formularza wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zagłębie Motocykli., ul. Rolnicza 41, 41-250 Czeladź
WYPOSAŻENIE KLASY PRO
Do tego co w standardzie dochodzą łamane klamki, kiwak wykonany z aluminium, oraz aluminiowa, anodowana dźwignia hamulca z elastyczną konstrukcją i stalową linką zabezpieczającą przed wygięciem.
Motocykl został również wyposażony w akcesoria ACERBIS, takie jak handbary i detale inspirowane sprzętem mistrzostw świata. Nie zabrakło też manetek Lock-On oraz zbiornika paliwa o pojemności 8,5 litra.
HOMOLOGACJA
Motocykl spełnia rygorystyczne normy homologacji tj. emisji spalin Euro 5+, co umożliwia jego legalne użytkowanie na drogach publicznych w całej Unii Europejskiej.
UKŁAD ZASILANIA PALIWEM
Motocykl wyposażony jest we wtrysk paliwa EFI, pompę paliwa oraz dwie sondy lambda, co zapewnia lepszą reakcję na gaz, mniejsze spalanie i stabilną pracę silnika w każdych warunkach.
RAMA
Rama została pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy, która zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą nawet w trudno dostępnych miejscach.
Całość wykończona jest trwałym, dwuwarstwowym lakierem, co gwarantuje świetny wygląd i długowieczność – to rozwiązania stosowane w motocyklach wyższej klasy.
KOMPUTER POKŁADOWY
Motocykl wyposażony jest w nowoczesny komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2. Umożliwia ono szybki odczyt parametrów pracy silnika, zapis i analizę błędów systemowych oraz dostęp do danych identyfikacyjnych motocykla, takich jak numer VIN.
Dzięki temu serwisowanie oraz diagnostyka motocykla są szybkie i precyzyjne – zarówno w profesjonalnych serwisach, jak i z użyciem aplikacji mobilnych i interfejsów OBD2.
LICZNIK CYFROWY
Nowoczesny licznik cyfrowy zapewnia czytelny odczyt prędkości, przebiegu oraz parametrów pracy silnika, nawet w pełnym słońcu. Minusem jest brak wskaźnika poziomu paliwa ani sygnalizacji rezerwy – motocykl nie informuje o niskim stanie paliwa.
Jest to efekt błędu w procesie homologacyjnym Euro 5+, który wykluczył ten element z wyposażenia. JML jest świadomy tego ograniczenia i prowadzi prace nad akcesoryjnym rozwiązaniem umożliwiającym kontrolę rezerwy paliwa.
OWIEWKI
Owiewki wykonane są z wytrzymałego tworzywa PP (polipropylen), takiego samego jak w japońskich i europejskich motocyklach klasy premium – odpornego na uderzenia i odpornego na pęknięcia.
OŚWIETLENIE
Motocykl wyposażony jest w nowoczesne oświetlenie LED z przodu i z tyłu, zapewniające doskonałą widoczność oraz niski pobór energii.
OPONY
Opony są dopuszczone do ruchu ulicznego, a dzięki agresywnemu bieżnikowi i wzmocnionej konstrukcji doskonale sprawdzają się także w terenie – na piachu, błocie i kamienistych szlakach, zapewniając pewność prowadzenia w każdych warunkach.
ZBIORNIK PALIWA
Zbiornik paliwa wyposażony w pompę paliwa o pojemności 8,5 litrów zapewnia odpowiedni zasięg zarówno na dłuższe wyprawy, jak i intensywną jazdę w terenie bez potrzeby częstego tankowania.
Podnóżki
Szersze podnóżki z wyraźnym bieżnikiem zapewniają lepszą przyczepność, stabilność i kontrolę nad motocyklem, zwłaszcza w wymagającym terenie.
UKŁAD WYDECHOWY
Układ wydechowy wykonany jest w całości ze stali nierdzewnej, co zapewnia odporność na korozję, wysoką trwałość i estetyczny wygląd na dłużej.
DYFUZOR Z KATALIZATOREM
Motocykl wyposażony jest w dyfuzor z wbudowanym katalizatorem, który ogranicza emisję spalin i spełnia najnowsze normy środowiskowe.
Konstrukcja układu wydechowego zapewnia optymalny przepływ, wspiera płynną pracę silnika oraz zachowuje wysoki poziom osiągów w całym zakresie obrotó
KIEROWNICA
MANETKI
Motocykl wyposażony jest w manetki typu Lock-On, które zapewniają pewny chwyt i szybki montaż bez potrzeby klejenia, nawet w najbardziej wymagających warunkach.
TYLNE ZAWIESZENIE
Tylne zawieszenie o długości 385 mm jest regulowane, co pozwala dostosować jego pracę do indywidualnych preferencji oraz warunków terenowych.
UKŁAD HAMULCOWY
Motocykl wyposażony jest we wzmocnione przewody hamulcowe w stalowym oplocie – z przodu i z tyłu – co zapewnia precyzyjne dozowanie siły hamowania, odporność na wysokie ciśnienie i niezawodność w ekstremalnych warunkach.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
Regulowane przednie amortyzatory o średnicy 41mm. Umożliwiają regulację odbicia i dobicia, zapewniając precyzyjne dopasowanie do stylu jazdy i warunków terenowych.
DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW
Dźwignia zmiany biegów została wykonana z aluminium anodowanego.
KOŁA
Motocykl wyposażony jest w lekkie i wytrzymałe obręcze wykonane ze stopu aluminium serii 6, stosowanego w motocyklach wyższej klasy ze względu na doskonałą odporność na odkształcenia i uderzenia.
Piasty również wykonano z lekkiego aluminium, co dodatkowo redukuje masę nieresorowaną i poprawia właściwości jezdne.
KIWAK
Wysokiej jakości, bardzo wytrzymała rama ochronna umieszczona wokół silnika jest zamontowana na wzmocnionych punktach na głównej ramie motocykla, chroniąc silnik i części owiewki w razie przypadkowego upadku motocykla na bok.
DŹWIGNIA HAMULCA I SPRZĘGŁA
MDźwignie hamulca i sprzęgła są łamane trójstronnie, precyzyjnie frezowane w technologii CNC i anodowane, co zapewnia maksymalną odporność na uszkodzenia, niezawodność oraz estetyczne wykończenie.
PÓŁKI
Półki zawieszenia wykonane są z najwyższej jakości aluminium obrabianego w technologii CNC, co gwarantuje maksymalną sztywność, precyzję prowadzenia i nowoczesny wygląd
SPECYFIKACJA
Rama
Rama stalowa pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy
Rozstaw osi
1385 mm
Maksymalna długość
2130 mm
Wysokość siedzenia
960 mm
Maksymalna szerokość
8200 mm
Maksymalna wysokość
1260 mm
Prześwit
330 mm
Masa całkowita
119 kg
Opona przednia
80/100-21
Opona tylna
120/90-18
Pojemność zbiornika paliwa
8,5 L
Rodzaj hamulców
Tarczowe
Długość przedniego widelca
880 mm
Długość tylnego amortyzatora
395 mm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Chłodzenie
Powietrzem
Pojemność skokowa
249,9 cc
Średnica cylindra x skok tłoka
72 x 61.4 mm
Stopień sprężania
9.2 : 1
Maksymalna moc
14 kW/r 6000 rpm
Rodzaj zapłonu / typ świecy
CDI / NGK DR8EA
Metoda uruchamiania
Elektryczny (starter), nożny (kopka)
Luz zaworu ssącego
0,07 mm
Luz zaworu wydechowego
0,08 mm
System zasilania silnika
Wtrysk paliwa
TRANSPORT NA TERERNIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING I RATY