JML EN 250i PRO

EN250i PRO
Wyposażenie klasy PRO
Do tego dochodzą łamane klamki, kiwak wykonany z aluminium, oraz aluminiowa, anodowana dźwignia hamulca z elastyczną konstrukcją i stalową linką zabezpieczającą przed wygięciem. Motocykl został również wyposażony w akcesoria ACERBIS, takie jak handbary i detale inspirowane sprzętem mistrzostw świata. Nie zabrakło też manetek Lock-On oraz zbiornika paliwa o pojemności 8,5 litra.

CENA: 16.999 PLN

ZAPYTAJ O JML EN 250i PRO

  • Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji marketingowych na temat produktów i usług oferowanych przez Zagłębie Motocykli drogą mailową na adres podany w formularzu.
  • Wysyłając wiadomość za pośrednictwem tego formularza wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zagłębie Motocykli., ul. Rolnicza 41, 41-250 Czeladź

WYPOSAŻENIE KLASY PRO

Do tego co w standardzie dochodzą łamane klamki, kiwak wykonany z aluminium, oraz aluminiowa, anodowana dźwignia hamulca z elastyczną konstrukcją i stalową linką zabezpieczającą przed wygięciem.

Motocykl został również wyposażony w akcesoria ACERBIS, takie jak handbary i detale inspirowane sprzętem mistrzostw świata. Nie zabrakło też manetek Lock-On oraz zbiornika paliwa o pojemności 8,5 litra.

    HOMOLOGACJA

    Motocykl spełnia rygorystyczne normy homologacji tj. emisji spalin Euro 5+, co umożliwia jego legalne użytkowanie na drogach publicznych w całej Unii Europejskiej.

    UKŁAD ZASILANIA PALIWEM

    Motocykl wyposażony jest we wtrysk paliwa EFI, pompę paliwa oraz dwie sondy lambda, co zapewnia lepszą reakcję na gaz, mniejsze spalanie i stabilną pracę silnika w każdych warunkach.

    RAMA

    Rama została pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy, która zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą nawet w trudno dostępnych miejscach.

    Całość wykończona jest trwałym, dwuwarstwowym lakierem, co gwarantuje świetny wygląd i długowieczność – to rozwiązania stosowane w motocyklach wyższej klasy.

    KOMPUTER POKŁADOWY

    Motocykl wyposażony jest w nowoczesny komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2. Umożliwia ono szybki odczyt parametrów pracy silnika, zapis i analizę błędów systemowych oraz dostęp do danych identyfikacyjnych motocykla, takich jak numer VIN.

    Dzięki temu serwisowanie oraz diagnostyka motocykla są szybkie i precyzyjne – zarówno w profesjonalnych serwisach, jak i z użyciem aplikacji mobilnych i interfejsów OBD2.

    LICZNIK CYFROWY

    Nowoczesny licznik cyfrowy zapewnia czytelny odczyt prędkości, przebiegu oraz parametrów pracy silnika, nawet w pełnym słońcu. Minusem jest brak wskaźnika poziomu paliwa ani sygnalizacji rezerwy – motocykl nie informuje o niskim stanie paliwa.

    Jest to efekt błędu w procesie homologacyjnym Euro 5+, który wykluczył ten element z wyposażenia. JML jest świadomy tego ograniczenia i prowadzi prace nad akcesoryjnym rozwiązaniem umożliwiającym kontrolę rezerwy paliwa.

    OWIEWKI

    Owiewki wykonane są z wytrzymałego tworzywa PP (polipropylen), takiego samego jak w japońskich i europejskich motocyklach klasy premium – odpornego na uderzenia i odpornego na pęknięcia.

    OŚWIETLENIE

    Motocykl wyposażony jest w nowoczesne oświetlenie LED z przodu i z tyłu, zapewniające doskonałą widoczność oraz niski pobór energii.

    OPONY

    Opony są dopuszczone do ruchu ulicznego, a dzięki agresywnemu bieżnikowi i wzmocnionej konstrukcji doskonale sprawdzają się także w terenie – na piachu, błocie i kamienistych szlakach, zapewniając pewność prowadzenia w każdych warunkach.

    ZBIORNIK PALIWA

    Zbiornik paliwa wyposażony w pompę paliwa o pojemności 8,5 litrów zapewnia odpowiedni zasięg zarówno na dłuższe wyprawy, jak i intensywną jazdę w terenie bez potrzeby częstego tankowania.

    Podnóżki

    Szersze podnóżki z wyraźnym bieżnikiem zapewniają lepszą przyczepność, stabilność i kontrolę nad motocyklem, zwłaszcza w wymagającym terenie.

    UKŁAD WYDECHOWY

    Układ wydechowy wykonany jest w całości ze stali nierdzewnej, co zapewnia odporność na korozję, wysoką trwałość i estetyczny wygląd na dłużej.

    DYFUZOR Z KATALIZATOREM

    Motocykl wyposażony jest w dyfuzor z wbudowanym katalizatorem, który ogranicza emisję spalin i spełnia najnowsze normy środowiskowe.

    Konstrukcja układu wydechowego zapewnia optymalny przepływ, wspiera płynną pracę silnika oraz zachowuje wysoki poziom osiągów w całym zakresie obrotó

     

    KIEROWNICA

    Motocykl posiada aluminiową kierownicę stopu 6061, typu Fatbar, która charakteryzuje się zwiększoną sztywnością i odpornością na ugięcia, zapewniając pewniejsze prowadzenie w trudnym terenie.

    MANETKI

    Motocykl wyposażony jest w manetki typu Lock-On, które zapewniają pewny chwyt i szybki montaż bez potrzeby klejenia, nawet w najbardziej wymagających warunkach.

    TYLNE ZAWIESZENIE

    Tylne zawieszenie o długości 385 mm jest regulowane, co pozwala dostosować jego pracę do indywidualnych preferencji oraz warunków terenowych.

     

    UKŁAD HAMULCOWY

    Motocykl wyposażony jest we wzmocnione przewody hamulcowe w stalowym oplocie – z przodu i z tyłu – co zapewnia precyzyjne dozowanie siły hamowania, odporność na wysokie ciśnienie i niezawodność w ekstremalnych warunkach.

    PRZEDNIE ZAWIESZENIE

    Regulowane przednie amortyzatory o średnicy 41mm. Umożliwiają regulację odbicia i dobicia, zapewniając precyzyjne dopasowanie do stylu jazdy i warunków terenowych.

    DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW

    Dźwignia zmiany biegów została wykonana z aluminium anodowanego.

    KOŁA

    Motocykl wyposażony jest w lekkie i wytrzymałe obręcze wykonane ze stopu aluminium serii 6, stosowanego w motocyklach wyższej klasy ze względu na doskonałą odporność na odkształcenia i uderzenia.

    Piasty również wykonano z lekkiego aluminium, co dodatkowo redukuje masę nieresorowaną i poprawia właściwości jezdne.

    KIWAK

    Wysokiej jakości, bardzo wytrzymała rama ochronna umieszczona wokół silnika jest zamontowana na wzmocnionych punktach na głównej ramie motocykla, chroniąc silnik i części owiewki w razie przypadkowego upadku motocykla na bok.

    DŹWIGNIA HAMULCA I SPRZĘGŁA

    MDźwignie hamulca i sprzęgła są łamane trójstronnie, precyzyjnie frezowane w technologii CNC i anodowane, co zapewnia maksymalną odporność na uszkodzenia, niezawodność oraz estetyczne wykończenie.

    PÓŁKI

    Półki zawieszenia wykonane są z najwyższej jakości aluminium obrabianego w technologii CNC, co gwarantuje maksymalną sztywność, precyzję prowadzenia i nowoczesny wygląd

    SPECYFIKACJA

    Rama
    Rama stalowa pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy

    Rozstaw osi
    1385 mm

    Maksymalna długość
    2130 mm

    Wysokość siedzenia
    960 mm

    Maksymalna szerokość
    8200 mm

    Maksymalna wysokość
    1260 mm

    Prześwit
    330 mm

    Masa całkowita
    119 kg

    Opona przednia
    80/100-21

    Opona tylna
    120/90-18

    Pojemność zbiornika paliwa
    8,5 L

    Rodzaj hamulców
    Tarczowe

    Długość przedniego widelca
    880 mm

    Długość tylnego amortyzatora
    395 mm

    Typ silnika
    Jednocylindrowy

    Chłodzenie
    Powietrzem

    Pojemność skokowa
    249,9 cc

    Średnica cylindra x skok tłoka
    72 x 61.4 mm

    Stopień sprężania
    9.2 : 1

    Maksymalna moc
    14 kW/r 6000 rpm

    Rodzaj zapłonu / typ świecy
    CDI / NGK DR8EA

    Metoda uruchamiania
    Elektryczny (starter), nożny (kopka)

    Luz zaworu ssącego
    0,07 mm

    Luz zaworu wydechowego
    0,08 mm

    System zasilania silnika
    Wtrysk paliwa

    TRANSPORT NA TERERNIE
    CAŁEJ POLSKI

    ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
    LEASING I RATY