JML EN 250i

Enduro z homologacją EURO 5+
Legalny na drogę i gotowy na teren
JML EN250i to nowoczesny motocykl enduro, który możesz legalnie zarejestrować i użytkować zarówno w terenie, jak i na drogach publicznych.

Dzięki homologacji EURO 5+, pojazd spełnia aktualne normy emisji spalin i jest dopuszczony do ruchu na podstawie prawa jazdy A lub A2 – co czyni go idealnym wyborem dla młodych kierowców oraz wszystkich, którzy szukają wszechstronnego motocykla z charakterem.

Motocykl wyposażony jest w nowoczesny silnik z elektronicznym wtryskiem paliwa EFI, który zapewnia dynamiczną pracę i niskie zużycie paliwa. Komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2 umożliwia łatwą kontrolę parametrów silnika i diagnostykę, a cyfrowy licznik oraz pełne oświetlenie LED dopełniają zestaw funkcjonalnych rozwiązań.

CENA: 14.999 PLN

ZAPYTAJ O JML EN 250i

  • Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji marketingowych na temat produktów i usług oferowanych przez Zagłębie Motocykli drogą mailową na adres podany w formularzu.
  • Wysyłając wiadomość za pośrednictwem tego formularza wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zagłębie Motocykli., ul. Rolnicza 41, 41-250 Czeladź

PEWNY WYBÓR

W standardzie znajdziesz również renomowane akcesoria ACERBIS, takie jak handbary z aluminiowym rdzeniem i elementy stosowane w sportach motocyklowych na najwyższym poziomie. Zbiornik paliwa o pojemności 8,5 litra zapewnia odpowiedni zasięg, a manetki Lock-On gwarantują pewny i stabilny chwyt – niezależnie od warunków.

  • Homologacja EURO 5+ – legalny w ruchu drogowym
  • Prawo jazdy A i A2
  • EFI + komputer pokładowy z OBD2
  • Akcesoria ACERBIS w standardzie
  • 8,5-litrowy zbiornik paliwa
  • Manetki typu Lock-On
  • Gotowy na każdą przygodę

HOMOLOGACJA

Motocykl spełnia rygorystyczne normy homologacji tj. emisji spalin Euro 5+, co umożliwia jego legalne użytkowanie na drogach publicznych w całej Unii Europejskiej.

UKŁAD ZASILANIA PALIWEM

Motocykl wyposażony jest we wtrysk paliwa EFI, pompę paliwa oraz dwie sondy lambda, co zapewnia lepszą reakcję na gaz, mniejsze spalanie i stabilną pracę silnika w każdych warunkach.

RAMA

Rama została pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy, która zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą nawet w trudno dostępnych miejscach.

Całość wykończona jest trwałym, dwuwarstwowym lakierem, co gwarantuje świetny wygląd i długowieczność – to rozwiązania stosowane w motocyklach wyższej klasy.

KOMPUTER POKŁADOWY

Motocykl wyposażony jest w nowoczesny komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2. Umożliwia ono szybki odczyt parametrów pracy silnika, zapis i analizę błędów systemowych oraz dostęp do danych identyfikacyjnych motocykla, takich jak numer VIN.

Dzięki temu serwisowanie oraz diagnostyka motocykla są szybkie i precyzyjne – zarówno w profesjonalnych serwisach, jak i z użyciem aplikacji mobilnych i interfejsów OBD2.

LICZNIK CYFROWY

Nowoczesny licznik cyfrowy zapewnia czytelny odczyt prędkości, przebiegu oraz parametrów pracy silnika, nawet w pełnym słońcu. Minusem jest brak wskaźnika poziomu paliwa ani sygnalizacji rezerwy – motocykl nie informuje o niskim stanie paliwa.

Jest to efekt błędu w procesie homologacyjnym Euro 5+, który wykluczył ten element z wyposażenia. JML jest świadomy tego ograniczenia i prowadzi prace nad akcesoryjnym rozwiązaniem umożliwiającym kontrolę rezerwy paliwa.

OWIEWKI

Owiewki wykonane są z wytrzymałego tworzywa PP (polipropylen), takiego samego jak w japońskich i europejskich motocyklach klasy premium – odpornego na uderzenia i odpornego na pęknięcia.

OŚWIETLENIE

Motocykl wyposażony jest w nowoczesne oświetlenie LED z przodu i z tyłu, zapewniające doskonałą widoczność oraz niski pobór energii.

OPONY

Opony są dopuszczone do ruchu ulicznego, a dzięki agresywnemu bieżnikowi i wzmocnionej konstrukcji doskonale sprawdzają się także w terenie – na piachu, błocie i kamienistych szlakach, zapewniając pewność prowadzenia w każdych warunkach.

ZBIORNIK PALIWA

Zbiornik paliwa wyposażony w pompę paliwa o pojemności 8,5 litrów zapewnia odpowiedni zasięg zarówno na dłuższe wyprawy, jak i intensywną jazdę w terenie bez potrzeby częstego tankowania.

PODNÓŻKI

Szersze podnóżki z wyraźnym bieżnikiem zapewniają lepszą przyczepność, stabilność i kontrolę nad motocyklem, zwłaszcza w wymagającym terenie.

UKŁAD WYDECHOWY

Układ wydechowy wykonany jest w całości ze stali nierdzewnej, co zapewnia odporność na korozję, wysoką trwałość i estetyczny wygląd na dłużej.

DYFUZOR Z KATALIZATOREM

Motocykl wyposażony jest w dyfuzor z wbudowanym katalizatorem, który ogranicza emisję spalin i spełnia najnowsze normy środowiskowe.

Konstrukcja układu wydechowego zapewnia optymalny przepływ, wspiera płynną pracę silnika oraz zachowuje wysoki poziom osiągów w całym zakresie obrotó

 

KIEROWNICA

Motocykl posiada aluminiową kierownicę stopu 6061, typu Fatbar, która charakteryzuje się zwiększoną sztywnością i odpornością na ugięcia, zapewniając pewniejsze prowadzenie w trudnym terenie.

MANETKI

Motocykl wyposażony jest w manetki typu Lock-On, które zapewniają pewny chwyt i szybki montaż bez potrzeby klejenia, nawet w najbardziej wymagających warunkach.

TYLNE ZAWIESZENIE

Tylne zawieszenie o długości 385 mm jest regulowane, co pozwala dostosować jego pracę do indywidualnych preferencji oraz warunków terenowych.

 

UKŁAD HAMULCOWY

Motocykl wyposażony jest we wzmocnione przewody hamulcowe w stalowym oplocie – z przodu i z tyłu – co zapewnia precyzyjne dozowanie siły hamowania, odporność na wysokie ciśnienie i niezawodność w ekstremalnych warunkach.

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

Regulowane przednie amortyzatory o średnicy 41mm. Umożliwiają regulację odbicia i dobicia, zapewniając precyzyjne dopasowanie do stylu jazdy i warunków terenowych.

DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW

Dźwignia zmiany biegów została wykonana z aluminium anodowanego.

KOŁA

Motocykl wyposażony jest w lekkie i wytrzymałe obręcze wykonane ze stopu aluminium serii 6, stosowanego w motocyklach wyższej klasy ze względu na doskonałą odporność na odkształcenia i uderzenia.

Piasty również wykonano z lekkiego aluminium, co dodatkowo redukuje masę nieresorowaną i poprawia właściwości jezdne.

KIWAK

Wysokiej jakości, bardzo wytrzymała rama ochronna umieszczona wokół silnika jest zamontowana na wzmocnionych punktach na głównej ramie motocykla, chroniąc silnik i części owiewki w razie przypadkowego upadku motocykla na bok.

SPECYFIKACJA

Rama
Rama stalowa pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy

Rozstaw osi
1385 mm

Maksymalna długość
2130 mm

Wysokość siedzenia
960 mm

Maksymalna szerokość
8200 mm

Maksymalna wysokość
1260 mm

Prześwit
330 mm

Masa całkowita
119 kg

Opona przednia
80/100-21

Opona tylna
120/90-18

Pojemność zbiornika paliwa
8,5 L

Rodzaj hamulców
Tarczowe

Długość przedniego widelca
880 mm

Długość tylnego amortyzatora
395 mm

Typ silnika
Jednocylindrowy

Chłodzenie
Powietrzem

Pojemność skokowa
249,9 cc

Średnica cylindra x skok tłoka
72 x 61.4 mm

Stopień sprężania
9.2 : 1

Maksymalna moc
14 kW/r 6000 rpm

Rodzaj zapłonu / typ świecy
CDI / NGK DR8EA

Metoda uruchamiania
Elektryczny (starter), nożny (kopka)

Luz zaworu ssącego
0,07 mm

Luz zaworu wydechowego
0,08 mm

System zasilania silnika
Wtrysk paliwa

TRANSPORT NA TERERNIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING I RATY