JML EN 300

Enduro bez kompromisów. Czysta moc, tylko w teren.
JML EN300 PRO to motocykl dla tych, którzy nie potrzebują homologacji i nie uznają kompromisów. Stworzony z myślą o jeździe terenowej, bez ograniczeń homologacyjnych, bez kompromisów – tylko Ty, maszyna i off-road.

Model wyposażony został w niezawodny gaźnik NIBBI PD30 oraz klasyczny moduł zapłonowy CDI, co zapewnia pełną kontrolę nad charakterystyką pracy silnika i większe możliwości regulacji. EN300 PRO nie jest stworzony do jazdy po asfalcie – to maszyna do pokonywania przeszkód, błota i kamieni.

CENA: 13.999 PLN

ZAPYTAJ O JML EN 300

  • Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji marketingowych na temat produktów i usług oferowanych przez Zagłębie Motocykli drogą mailową na adres podany w formularzu.
  • Wysyłając wiadomość za pośrednictwem tego formularza wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zagłębie Motocykli., ul. Rolnicza 41, 41-250 Czeladź

DETALE KLASY WYCZYNOWEJ

Na pokładzie znajdziesz bogaty zestaw akcesoriów ACERBIS, w tym handbary z aluminiowym rdzeniem oraz detale inspirowane profesjonalnymi maszynami enduro. Motocykl posiada również łamane klamki, aluminiowy kiwak oraz dźwignię hamulca wykonaną z anodowanego aluminium, wyposażoną w stalową linkę zabezpieczającą. Zbiornik paliwa ma pojemność 8,5 litra, a manetki Lock-On zapewniają pewny chwyt nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.

– Brak homologacji – tylko off-road
– Gaźnik NIBBI + zapłon CDI
– Akcesoria ACERBIS: handbary i detale sportowe
– Łamane klamki, aluminiowy kiwak, dźwignia z linką
– 8,5-litrowy zbiornik paliwa
– Manetki typu Lock-On
– Motocykl dla tych, którzy nie potrzebują asfaltu

HOMOLOGACJA

Brak homologacji drogowej. Motocykl przeznaczony wyłącznie do użytku poza drogami publicznymi – na torach, w terenie i na zamkniętych obiektach. Nie podlega rejestracji i nie posiada dopuszczenia do ruchu ulicznego zgodnie z przepisami UE. Idealny wybór dla zawodników, pasjonatów off-roadu i użytkowników poszukujących maksymalnej swobody modyfikacji bez ograniczeń homologacyjnych.

UKŁAD ZASILANIA PALIWEM

Motocykl wyposażony jest w wysokiej klasy gaźnik NIBBI PD30 – 30-milimetrowy gaźnik podciśnieniowy, wykonany z aluminium i mosiądzu. Zapewnia precyzyjne dawkowanie mieszanki paliwowo-powietrznej, lepszą reakcję na gaz i niższe zużycie paliwa. Prosty w regulacji i montażu, gwarantuje niezawodność zarówno w codziennej jeździe, jak i w wymagających warunkach off-roadowych.

RAMA

Rama została pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy, która zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą nawet w trudno dostępnych miejscach.

Całość wykończona jest trwałym, dwuwarstwowym lakierem, co gwarantuje świetny wygląd i długowieczność – to rozwiązania stosowane w motocyklach wyższej klasy.

CYFROWY LICZNIK

Motocykl wyposażony jest w nowoczesny komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2. Umożliwia ono szybki odczyt parametrów pracy silnika, zapis i analizę błędów systemowych oraz dostęp do danych identyfikacyjnych motocykla, takich jak numer VIN.

Dzięki temu serwisowanie oraz diagnostyka motocykla są szybkie i precyzyjne – zarówno w profesjonalnych serwisach, jak i z użyciem aplikacji mobilnych i interfejsów OBD2.

OPONY

Opony przeznaczone wyłącznie do jazdy w terenie – oferują maksymalną przyczepność na piachu, błocie i kamienistych trasach. Agresywny bieżnik i mocna konstrukcja zapewniają pewne prowadzenie nawet w najtrudniejszych warunkach.

OWIEWKI

Owiewki wykonane są z wytrzymałego tworzywa PP (polipropylen), takiego samego jak w japońskich i europejskich motocyklach klasy premium – odpornego na uderzenia i odpornego na pęknięcia.

OŚWIETLENIE

Motocykl wyposażony jest w nowoczesne oświetlenie LED z przodu i z tyłu, zapewniające doskonałą widoczność oraz niski pobór energii.

BARPAD

Barpad – osłona kierownicy – wykonany jest z materiału absorbującego uderzenia, znacznie trwalszego i skuteczniejszego niż tradycyjna gąbka.

ZBIORNIK PALIWA

Zbiornik paliwa wyposażony w pompę paliwa o pojemności 8,5 litrów zapewnia odpowiedni zasięg zarówno na dłuższe wyprawy, jak i intensywną jazdę w terenie bez potrzeby częstego tankowania.

Podnóżki

Szersze podnóżki z wyraźnym bieżnikiem zapewniają lepszą przyczepność, stabilność i kontrolę nad motocyklem, zwłaszcza w wymagającym terenie.

UKŁAD WYDECHOWY

Układ wydechowy wykonany jest w całości ze stali nierdzewnej, co zapewnia odporność na korozję, wysoką trwałość i estetyczny wygląd na dłużej.

DYFUZOR

Motocykl wyposażony jest w dyfuzor z komorą typu PowerBomb, która poprawia przepływ spalin, zwiększa moment obrotowy i wspomaga płynniejszą pracę silnika w niskim i średnim zakresie obrotów.

 

KIEROWNICA

Motocykl posiada aluminiową kierownicę stopu 6061, typu Fatbar, która charakteryzuje się zwiększoną sztywnością i odpornością na ugięcia, zapewniając pewniejsze prowadzenie w trudnym terenie.

MANETKI

Motocykl wyposażony jest w manetki typu Lock-On, które zapewniają pewny chwyt i szybki montaż bez potrzeby klejenia, nawet w najbardziej wymagających warunkach.

TYLNE ZAWIESZENIE

Tylne zawieszenie o długości 385 mm jest regulowane, co pozwala dostosować jego pracę do indywidualnych preferencji oraz warunków terenowych.

 

UKŁAD HAMULCOWY

Motocykl wyposażony jest we wzmocnione przewody hamulcowe w stalowym oplocie – z przodu i z tyłu – co zapewnia precyzyjne dozowanie siły hamowania, odporność na wysokie ciśnienie i niezawodność w ekstremalnych warunkach.

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

Regulowane przednie amortyzatory o średnicy 41mm. Umożliwiają regulację odbicia i dobicia, zapewniając precyzyjne dopasowanie do stylu jazdy i warunków terenowych.

DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW

Dźwignia zmiany biegów została wykonana z aluminium anodowanego.

KOŁA

Motocykl wyposażony jest w lekkie i wytrzymałe obręcze wykonane ze stopu aluminium serii 6, stosowanego w motocyklach wyższej klasy ze względu na doskonałą odporność na odkształcenia i uderzenia.

Piasty również wykonano z lekkiego aluminium, co dodatkowo redukuje masę nieresorowaną i poprawia właściwości jezdne.

KIWAK

Motocykl wyposażony jest w aluminiowy układ dźwigni tylnego zawieszenia (linkage), który poprawia jego pracę i zwiększa komfort jazdy w trudnym terenie.

DŹWIGNIA HAMULCA I SPRZĘGŁA

MDźwignie hamulca i sprzęgła są łamane trójstronnie, precyzyjnie frezowane w technologii CNC i anodowane, co zapewnia maksymalną odporność na uszkodzenia, niezawodność oraz estetyczne wykończenie.

PÓŁKI

Półki zawieszenia wykonane są z najwyższej jakości aluminium obrabianego w technologii CNC, co gwarantuje maksymalną sztywność, precyzję prowadzenia i nowoczesny wygląd

SPECYFIKACJA

Rama
Rama stalowa pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy

Rozstaw osi
1385 mm

Maksymalna długość
2130 mm

Wysokość siedzenia
960 mm

Maksymalna szerokość
8200 mm

Maksymalna wysokość
1260 mm

Prześwit
330 mm

Masa całkowita
119 kg

Opona przednia
80/100-21

Opona tylna
120/90-18

Pojemność zbiornika paliwa
8,5 L

Rodzaj hamulców
Tarczowe

Długość przedniego widelca
880 mm

Długość tylnego amortyzatora
395 mm

Typ silnika
Jednocylindrowy

Chłodzenie
Powietrzem

Pojemność skokowa
271,3 cc

Średnica cylindra x skok tłoka
72 x 61.4 mm

Stopień sprężania
9.29 : 1

Maksymalna moc
14 kW/r 8500 rpm

Rodzaj zapłonu / typ świecy
CDI / NGK DPR8EA-9

Metoda uruchamiania
Elektryczny (starter), nożny (kopka)

Luz zaworu ssącego
0,02 mm

Luz zaworu wydechowego
0,04 mm

System zasilania silnika
Gaźnik

TRANSPORT NA TERERNIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING I RATY