Motocykl TRX 125 jest odpowiedni dla poszukujących niezawodnego prostego motocykla w korzystnej cenie i dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę na jednośladach.
Model ten wyróżnia się na tle konkurencji w swoim segmencie cenowym: ładną, nowoczesną sylwetką, pełnym oświetleniem LED, przednimi amortyzatorami USD i tylnym amortyzatorem centralnym oraz wyświetlaczem LCD.
TRX 125 wyposażony jest w jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem z czterema zaworami w głowicy. Ten model to obecnie najlepsza oferta na rynku w swojej kategorii cenowej.
CENA: 9.990 PLN
RATA MIESIĘCZNA: XXX PLN
SILNIK
TYLNE ZAWIESZENIE
Tylne zawieszenie QJMOTOR TRX 125 to pojedynczy amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny oraz tłumienia odbicia.
RAMA
Stalowa rama kratownicowa TRX 125 łączy w sobie niską wagę i wysoką sztywność. Parametry te w przypadku TRX 125 wielokrotnie przekraczają wymagania wobec tego typu motocykli. Dodatkowym walorem tej ramy jest jej oryginalny wygląd.
SIEDZENIE
Ten model wyróżnia się również dobrą ergonomią za sprawą wygodnego siedzenia kierowcy i pasażera oraz prawidłowego umieszczenia podnóżków. Nawet osoby wysokie nie będą miały mocno ugiętych nóg podczas jazdy tym motocyklem.
WYŚWIETLACZ
Umieszczone wysoko siedzenie pasażera służy również jako oparcie dla kierowcy, a podnóżki zapewniają klasyczną, zrelaksowaną pozycję kierowcy cruisera.
GNIAZDO USB
Gniazdo USB umieszczono tuż pod panelem LCD. Umożliwia łatwe ładowanie i zasilanie kompatybilnych urządzeń. Dodatkowo zostało zabezpieczone wodoodporną, gumową osłoną.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
Przednie zawieszenie w TRX 125 to odwrócony widelec teleskopowy o średnicy 35 mm i skoku 110 mm, zapewniający maksymalny komfort.
WYDAJNE HAMULCE
Wydajny system hamulcowy tworzą tarcze typu „wave”, czterotłoczkowy zacisk przedni, jednotłoczkowy zacisk tylny.
OŚWIETLENIE
Pełne, nowoczesne oświetlenie LED zapewnia doskonałą widoczność o każdej porze.
PODSTAWKA CENTRALNA
Praktyczna podstawka centralna jest standardowym wyposażeniem TRX 125. Ułatwia parkowanie, a także konserwację maszyny.
STYL I PRAKTYCZNOŚĆ
Prosta i minimalistyczna konstrukcja elementów pod siedzeniem TRX 125 doskonale pasuje do ogólnego projektu maszyny, a tylne oświetlenie LED podkreśla proste linie. Praktyczne uchwyty pasażera harmonijnie wpasowują się w smukłą sylwetkę TRX 125, nie rezygnując przy tym z użyteczności.
SPECYFIKACJA
SILNIK
TYP
Jednocylindrowy, SOHC, chłodzony powietrzem
ŚREDNICA x SKOK
54 x 54.5 mm
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
125 cm3
MAKSYMALNA MOC
8.2 kW (11KM) / 9500 rpm
MAKS. MOMENT OBR.
10Nm / 7000 rpm
UKŁAD PALIWOWY
EFI
ROZRUCH
Elektryczny
SPRZĘGŁO
Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
5 biegów
PODWOZIE
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down
ZAWIESZENIE TYŁ
Sprężyna teleskopowa tłumiona olejem
OPONA PRZÓD
100/80-17
OPONA TYŁ
130/70-17
HAMULEC PRZÓD
Tarczowy 260mm
HAMULEC TYŁ
Tarczowy 240mm
WYMIARY
DŁ. x SZER. x WYS.
2065 x 810 x 1065 mm
ROZSTAW OSI
1360 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA
780 mm
PRZEŚWIT
190 mm
WAGA
142 kg
ZBIORNIK PALIWA
13.5 L
TRANSPORT NA TERERNIE
CAŁEJ POLSKI
ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING I RATY