QJMOTOR MTX 125

Ma wszystko i zachęca do porównania go z najpopularniejszymi skuterami na rynku!

Mocny 4-zaworowy silnik chłodzony cieczą 15 KM

Wtrysk BOSCH EFI i kontrolę trakcji.

Jest bardzo ekonomiczny – 2,2 l/100 km (WMTC3)

Dwa hamulce tarczowe z dwukanałowym ABS

Pełne oświetlenie LED

Ekran TFT z łącznością ze smartfonem

System bez kluczykowy

CENA: 13.490 PLN

Technologia hybrydowa

Jednocylindrowy, czterozaworowy silnik zapewnia moc 15 KM i moment obrotowy 12 Nm, będąc jednym z najmocniejszych silników w klasie 125cc, utrzymuje jednocześnie zużycie paliwa na niskim poziomie 2,2 l/100 km (WMTC3). MTX125 posiada również system start/stop eliminujący rozrusznik, którego rolę pełni generator.

W ten sposób silnik po zatrzymaniu w wymaganej chwili zostaje natychmiastowo i cicho uruchomiony ponownie. Dodatkowo dzięki technologii hybrydowej silnik spalinowy wykorzystuje generator aby zapewnić lepszą wydajność podczas przyspieszania.

Chłodzenie cieczą

Silnik QJMOTOR MTX 125 jest chłodzony cieczą, a chłodnica jest umieszczona nisko i przesunięta do tyłu, co pomaga utrzymać nisko położony środek ciężkości.

Praktyczne schowki i 2xUSB

Pod kierownicą znajdują się również dwa schowki do przechowywania drobnych przedmiotów motocyklisty. W lewym schowku znajduje się również podwójny port ze złączami USB typu A i C do ładowania telefonu komórkowego kierowcy.

Nisko umieszczony zbiornik

Zbiornik znajduje się pomiędzy stopami kierowcy, co ułatwia tankowanie i dodatkowo poprawia równe rozłożenie masy tego skutera.

System bezkluczykowy

QJMOTOR MTX 125 posiada technologię pozwalającą na odblokowanie stacyjki i siedzenia na odległość. Dodatkowo w zestawie znajduje się również zwykły klucz, jako zabezpieczenie, w przypadku spadku poziomu naładowania baterii nadajnika. Mówiąc dokładniej, kluczyk może komunikować się z czujnikiem nawet wtedy, gdy akumulator został całkowicie wyjęty z pojazdu, dzięki czemu MTX 125 nie pozostanie zamknięty i unieruchomiony.

Dwa hamulce tarczowe

Hamulec przedni składa się z tarczy o średnicy 240 mm i dwutłoczkowego zacisku, tylnego z tarczą o średnicy 225 mm, co w połączeniu z dwukanałowym układem ABS zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas hamowania.

Przewody hamulcowe są w oplocie stalowym co zapewnia większą skuteczność podczas hamowania. Koła w MTX125 są wyposażone w czujniki, które przekazują na wyświetlacz informacje o temperaturze i ciśnieniu w czasie rzeczywistym.

Regulowane amortyzatory

Dwa amortyzatory, które obsługują tylne zawieszenie QJMOTOR MTX 125, mają regulację napięcia wstępnego, a ich tłumienie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić najkorzystniejszy  balans miedzy komfortem a precyzją prowadzenia.

Pełne oświetlenie LED

Wszystkie światła MTX 125 są wykonane w technologii LED i nawiązują do „architektury” większego brata FORT 350, nadając mu wyrazisty wygląd, ale także niezbędną tożsamość.

Ekran TFT o wysokiej rozdzielczości

Kolorowy ekran TFT wyraźnie wyświetla wszystkie przydatne informacje o stanie MTX125, Posiada również możliwość połączenia z telefonem komórkowym właściciela. Przy użyciu odpowiedniej aplikacji, można korzystać na ekranie skutera z nawigacji, zarządzania połączeniami i multimediami itp.

Kierownica jak w motocyklu

Kierownica QJMOTOR MTX 125 jest zaprojektowania zgodnie ze standardami motocyklowymi dzięki czemu można regulować jej nachylenie, co zapewnia możliwość dopasowania do wzrostu i oczekiwań kierowcy.

Hamulec ręczny

MTX 125 posiada hamulec ręczny po lewej stronie, co czyni go szczególnie praktycznym podczas parkowania przy stromych drogach. Dodatkowo dźwignie hamulców można regulować w czterech pozycjach, co jest bardzo rzadką cechą w tej klasie skuterów.

Solidny wydech

Końcowy wydech nawiązuje do reszty QJMOTOR MTX 125 i charakteryzuje się przyjemnym brzmieniem..

Podświetlane przełączniki

Przełączniki z podświetleniem i elementy sterujące wyróżniają się jakością wykonania, ale także ergonomią i funkcjonalnością.

SPECYFIKACJA

SILNIK

TYP
Jednocylindrowy, 4V, DOHC, chłodzony cieczą

ŚREDNICA x SKOK
80 x 69.6 mm

POJEMNOŚĆ SKOKOWA
125 cm3

MAKSYMALNA MOC
15 KM / 8750 rpm

MAKS. MOMENT OBR.
12 Nm / 8250 rpm

UKŁAD PALIWOWY
EFI Bosch

ROZRUCH
Elektryczny

SPRZĘGŁO
Wariator

SKRZYNIA BIEGÓW
Automatyczna CVT

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD
Widelec teleskopowe o średnicy 35mm

ZAWIESZENIE TYŁ
Dwa regulowane amortyzatory

OPONA PRZÓD
110/80 – 14

OPONA TYŁ
130/70-13

HAMULEC PRZÓD
Tarczowy 240 mm z zaciskiem dwutłoczkowym i ABS

HAMULEC TYŁ
Tarczowy 225 mm z ABS

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.
1945 x 765 x 1230 mm

ROZSTAW OSI
1335 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA
780 mm

WAGA
138 kg (Gotowy do jazdy)

ZBIORNIK PALIWA
8 L

TRANSPORT NA TERERNIE
CAŁEJ POLSKI

ATRAKCYJNE FINANSOWANIE
LEASING / RATY